Goldwell jest zaszczycony, że może przedstawić swojego nowego Globalnego Ambasadora – Angelo SeminarÄ™. Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych na Å›wiecie stylistów, Seminara bÄ™dzie tworzyÅ‚ dla Goldwell limitowane kolekcje fryzur oraz inspirowaÅ‚ markÄ™ do wymyÅ›lania innowacyjnych produktów i usÅ‚ug. BÄ™dzie także reprezentowaÅ‚ Goldwell na swoich social mediach oraz w czasie wydarzeÅ„ branżowych i prasowych.
Awangardowy styl pracy Seminary przyniósÅ‚ mu niezliczonÄ… ilość nagród. Jego praca i kariera Å›ledzona jest przez fryzjerów, fotografów, stylistów i modelki z caÅ‚ego Å›wiata. KreowaÅ‚ fryzury dla najwiÄ™kszych domów mody: Chanel, Valentino, Hermès, Stella McCartney, Dolce & Gabbana. SwojÄ… niekoÅ„czÄ…cÄ… siÄ™ pasjÄ™ do kreatywnoÅ›ci wyrażaÅ‚, czeszÄ…c do sesji zdjÄ™ciowych najbardziej znaczÄ…cych tytułów: Harper’s Bazaar, Vanity Fair, Vogue Italia, Vogue Paris, Dazed and Confused. Czterokrotnie zdobyÅ‚ tytuÅ‚ Brytyjskiego Fryzjera Roku (British Hairdresser of the Year).
Przełomowe wizje Seminary i najnowocześniejsze techniki, które stosuje, wytyczyły drogi dla innych stylistów i kolorystów. Jego wyobraźnia, umiejętności i kreatywność poprowadziły go stworzenia nowych technik w koloryzacji. Angelo zmiksował ombré i balejaż, używając specjalnie zaprojektowanego przezroczystego samoprzylepnego paska. Dzięki temu otrzymał delikatne i poukrywane rozjaśnienia. Seminara osiągnął także wcześniej niemożliwy do zrealizowania rozkład kolorów: od mocnych i kontrastowych po bardziej subtelne i wyszukane odcienie.
„Goldwell jako marka zawsze przewodziÅ‚a w innowacjach, wyposażajÄ…c branżę fryzjerskÄ… w narzÄ™dzia, które wspierajÄ… kreatywność i rozwój”, mówi Angelo Seminara. „Jestem bardzo podekscytowany, że bÄ™dÄ™ mógÅ‚ wprowadzać kolejne innowacje wraz z zespoÅ‚em Goldwell”.
Dodatkowo dziÄ™ki ekskluzywnej współpracy z kuratorkÄ… mody, Judith Clark, kunszt Seminary można byÅ‚o zobaczyć w jego piÄ™knych i charakterystycznych instalacjach muzealnych. Prace Seminary byÅ‚y częściÄ… wystaw Chloe Attitudes w Palais de Tokyo, Diana Vreeland retrospective w Museo, Dresses of Frida Kahlo w Meksyku, Homo Faber, Fashion Inside and Out w czasie Biennale w Wenecji w 2018 roku, Lanvin Dialogues w Fosun Foundation 2019 oraz Louis Vuitton’s La Galerie w Asnières.
„NiebywaÅ‚a kreatywnoÅ›ci Angelo i jego zaangażowanie w przesuwanie granic fryzjerstwa pozwoli Goldwell przenieść zobowiÄ…zanie marki do dostarczania najbardziej rewolucyjnych produktów i usÅ‚ug, pobudzajÄ…cych wyobraźniÄ™ każdego stylisty, na jeszcze wyższy poziom”, mówi John Moroney, Dyrektor Kreatywny Kao Salon Division.
@angeloseminara_hair | @seminaraangelo
Produkty Goldwell są dostępne wyłącznie w salonach fryzjerskich.
W Polsce oficjalnym dystrybutorem Goldwell jest JBS Kisielewski Turos Kisielewski sp. j. z Gdańska.