Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Look&Learn marki Londa Professional z międzynarodową gwiazdą - Bertem Kietzerowem

data publikacji  2016-11-14  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Londa Professional zmienia swoje oblicze. Podczas kreatywnego pokazu Look&Learn klienci marki mogli poznać jej odświeżone produkty, nowe usługi oraz inspirujące trendy.

Gościem specjalnym wydarzenia był dyrektor kreatywny marki – Bert Kietzerow. Jego show było solidną dawką kreatywności, pasji i rzemiosła na najwyższym poziomie.


Pełne twórczej atmosfery szkolenie Look&Learn odbyło się w czerwcu br. w warszawskim hotelu Plaza. Na spotkaniu zostały zaprezentowane najnowsze techniki koloryzacji i stylizacji oparte na aktualnie obowiązujących trendach w świecie fryzjerstwa i mody. Indywidualna interpretacjęnajnowszych trendów marki Bright Simplicity przedstawił Bert Kietzerow oraz instruktorzy Studia Wella.

W pierwszej części szkolenia zaprezentowana została Londa w zupełnie nowej odsłonie – lifestyle’owe oblicze marki dopełniło odświeżenie designu opakowań i stworzenie sekretnego języka pielęgnacji i stylizacji włosów, którego zadaniem jest ułatwienie stylistom doboru odpowiednich rozwiązań dla swoich klientów. W portfolio Londa Professional pojawiły się także nowe produkty, w tym absolutny faworyt stylistów – olejek Velvet Oil.

Po wprowadzeniu do kolorowego świata Londy przyszła pora na prezentację nowego konceptu marki – usługi Insta Style Bar. Insta Style Bar od Londa Professional to odpowiedź na coraz bardziej popularny trend convenience, czyli wygody i oszczędności czasu. Oferowane przez markę usługi dają stylistom możliwość zmiany wizerunku klienta w zaledwie 15 minut. Dla salonów jest to szansa na pozyskanie nowych klientów, a dla klientów – możliwość uzyskania profesjonalnej stylizacji w bardzo krótkim czasie. Goście czerwcowego Look&Learn mieli okazję zobaczyć 4 zupełnie odmienne looki, jakie można wyczarować w kwadrans: sportowy, romantyczny, rockowy i boho.


Największą atrakcją było wystąpienie Berta Kietzerowa.
Stylista jest dziś jednym z Globalnych Dyrektorów lifestyle’owych marek Londa, Kadus i Clairol. Od 2012 roku tworzy innowacyjne style i fryzury, które z pasją prezentuje podczas warsztatów organizowanych na całym świecie. Bert na co dzień mieszka w Nowym Jorku, gdzie współpracuje przy pokazach największych domów mody, jak Valentino Couture czy Louis Vuitton. Podczas wizyty w Warszawie zaprezentował autorską kolekcję trendów Bright Simplicity, które w istocie były olśniewające. Goście mieli okazję dowiedzieć się, skąd czerpał inspiracje dla swojej pracy, a nawet obserwować jego rzemiosło – podczas cięcia w trakcie pokazu. Efekty były oszałamiające, a energia Berta porwała publiczność.


Jakie motto przyświeca Ci w pracy? Czym kierujesz się w swojej codziennej pracy?

Bert Kietzerow: Uśmiech przede wszystkim. Nawet najlepsza fryzura nie poprawi ponurego wizerunku, dlatego właśnie należy dbać o zadowolenie każdego klienta.


Inspiracja w pracy fryzjera jest niezwykle ważna – skąd czerpiesz inspiracje?

BK: Pokazy mody, magazyny, życie ulicy, blogi czy Instagram – wszystko dookoła może być żródłem inspiracji. Warto podglądać, obserwować i czerpać z otaczającego nas świata.

Który obszar pracy stylisty lubisz najbardziej?

BK: Największą radość sprawia mi dzielenie się moją wiedzą i doświadczeniem. Staram się zarażać innych swoją pasją. Każdego dnia możemy spotykać się z czymś interesującym, a także inspirować i być inspirowanym. Praca stylisty to coś więcej niż praca w wymiarze 9-17. Jest tu wiele elementów kreacji artystycznej, dynamizm, a także adrenalina, która mnie napędza.


Od 2013 roku jesteś Globalnym Dyrektorem marki Londa Professional – jak na przestrzeni lat zmieniała się ta marka?

BK: Marka Londa Professional cały czas się rozwija, zmienia, odpowiadając na światowe lifestyle’owe i modowe trendy, a także kreując nowe kierunki. Możemy także zaobserwować, jak marka dopasowuje się do tendencji rynkowych i jest na tyle elastyczna, aby odpowiadać na potrzeby młodszych konsumentów. Poszerza się także grono stylistów doceniających markę i jej produkty, kreacje i artystyczny wyraz. Transformację przeszły także same produkty – są teraz bardziej intuicyjne w użyciu i równie skuteczne, jak dotychczas.


Co wyróżnia markę Londa Professional?

BK: Wysoka jakość produktów, nowoczesne stylizacje i świeżość artystycznych kreacji, ale to nie wszystko. Wszyscy pracujący dla marki tworzą jedną wielką kreatywną rodzinę – uwielbiam ten klimat!


Jakie umiejętności powinien posiadać wg Ciebie fryzjer nowej generacji?

BK: Świat się zmienia błyskawicznie, to naturalne więc, że praca stylistów również wymaga nowych umiejętności. Kluczowe jest bycie na bieżąco z tym, co jest modne, a najlepszym źródłem nowych tendencji są social media. To tu warto podglądać, co i jak się teraz „nosi”, co jest na topie. Stylista nowej generacji to ktoś, kto potrafi w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta, zainspirować go, z lekkością funkcjonujący w świecie mediów społecznościowych. Bardzo ważna jest także energia, którą stylista przekazuje swoim klientom i współpracownikom. Konsumenci coraz częściej pragną utożsamiać się z marką produktów, których używają, stylistą, w którego ręce się oddają, dlatego ważne, aby wszystko było spójne – dynamiczne, lifestyle’owe i w trendzie. Taki też powinien być stylista nowej generacji.


W jakim kierunku ewoluują najnowsze trendy?

BK: Lekkość, naturalność i łatwość wykonania – to główne cechy najnowszych tendencji w stylizacji. Warto też zwrócić uwagę na teksturę – ona coraz częściej odgrywa główną rolę. Idealnym odzwierciedleniem najświeższych trendów jest nowa usługa Londa – Londa Insta – Style Bar, która umożliwia szybką metamorfozę, niezależnie czy oczekujemy efektu romantycznego, czy sportowego. To kolejne potwierdzenie, że bieżące trendy są blisko konsumenta i dają mu narzędzia, aby w kilka chwil stworzyć najmodniejszy wizerunek, zgodny z jego osobowością i potrzebami.


Więcej na: www.ingoodhands.pl

 


 


Komentarze

RoKoKo
ab Moroccanoil
Kaaral manniskan
RoKoKo facet
b AdrionTrade
Adrion 2

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur