Wiemy, jak ważne są dla Ciebie włosy. Czy wiesz, że koncept biznesowy Salon Expert zrodził się w Polsce już ponad 10 lat temu? Obecnie zrzesza ponad 1200 salonów fryzjerskich na terenie całego kraju.
Marka Salon Expert L’Oréal Professionnel kreuje nowy standard fryzjerstwa w Polsce, za którym kryje się obszerna wiedza, doświadczenie i indywidualne podejście do każdego klienta.
Bliska współpraca z marką L’Oréal Professionnel jest gwarancją, że produkty stosowane w Salonach Expert powstają w oparciu o najnowsze badania naukowe oraz zaawansowane technologie. Duże uznanie dla marki Salon Expert L’Oréal Professionnel pokazały rynki zagraniczne, które planują wprowadzić ten koncept w swoich krajach.
Nadszedł czas, żeby szerzej zakomunikować Konsumentkom, czym naprawdę jest Salon Expert i jakie korzyści płyną z wizyt w tych prestiżowych salonach fryzjerskich. Stało się to impulsem do zaprojektowania ogólnopolskiej kampanii reklamowej promującej Salon Expert jako Love Brand – markę, której można zaufać i pokochać za profesjonalizm oraz niezawodność.
Z badań rynkowych wynika, że dla kobiet wizyta u fryzjera wiąże się z wieloma obawami; Klientki często zastanawiają się, czy rezultat będzie na pewno taki, jakiego oczekują. W odpowiedzi na te obawy powstał „manifest”, który podkreśla, że w Salonach Expert pracują wykwalifikowani fryzjerzy-eksperci, dla których „liczy się jakość nie jakoś” – jak głosi jedna z odsłon kampanii. Wizyta w Salonie Expert ma być gwarancją dla Klientek, że wyjdą zadowolone i zachwycone efektem końcowym.
Kampania ma duży zasięg i bardzo silny wydźwięk. Już można śledzić publikacje w czołowej prasie kobiecej, w Internecie, a na jesieni pojawią się kolejne odsłony, również w radio. Zwieńczeniem kampanii jest hasło „Wiemy, jak ważne są dla Ciebie włosy”.
W Salonach Expert L’Oréal Professionnel wiemy, że włosy są ważnym elementem osobowości, a dobrze dobrana fryzura powinna stanowić idealne dopełnienie indywidualnego stylu. Dlatego zespoły stylistów z Salonów Expert regularnie uczestniczą w szkoleniach, pokazach i na bieżąco poznają trendy, które następnie wdrażają do codziennej pracy.
Salon Expert L’Oréal Professionnel to marka, która zawsze pozostaje blisko Klientki i jej potrzeb. Dąży do tego, by być dla Klientek źródłem inspiracji nie tylko fryzjerskich, ale również modowych i lifestylowych. Z tą myślą powstał autorski Magazyn Salon Expert L’Oréal Professionnel, w którego tworzenie zaangażowane są autorytety ze świata mody, urody oraz gwiazdy show-biznesu. Pierwsze wydanie (lato 2016) poświęcono tematowi ślubów i Francji, a o francuskim szyku wypowiedzieli się m.in. Leszek Czajka, Bogna Sworowska oraz Jessica Mercedes.
Salon Expert działa bardzo dynamicznie rozwijając swoją obecność w Internecie (m.in. na portalach społecznościowych, Instagramie itp.). Wraz z początkiem kampanii ruszyła nowa strona internetowa www.salonexpert.pl. Jest zaadresowana zarówno do Klientek jak i właścicieli salonów. Każda konsumentka znajdzie tam newsy związane z trendami, kolekcjami i nowościami marki L’Oréal Professionnel. Z dużą łatwością wyszuka również najbliższy Salon Expert w swojej okolicy.
Tytuł „Salonu Expert” przyznawany jest co roku salonom, które utrzymują standard usług na określonym poziomie. Kampania szeroko komunikuje, że każdy salon należący do prestiżowej grupy musi posiadać aktualny Certyfikat Salon Expert 2016. Jest on gwarancją dla Klientki, że znalazła się w autoryzowanym miejscu.