Moda fryzjerska zmienia się w sposób cykliczny, co jakiś czas powracają dawne fryzury i dawna moda. Za każdym razem jednak, powraca w nowej świeżej odsłonie.
Z myślą o współczesnej kobiecie, która żyje w biegu, pomiędzy domem i pracą, styliści zawsze starali się znaleźć złoty środek. Fryzura była i jest środkiem wyrazu kobiet w otaczającym ich świecie. Kiedyś drapieżne fryzury były oznaką buntu i wyzwolenia, dzisiaj szuka się prostej elegancji, która będzie oznaką kobiecości.
Grupa stylistów pracujących dla Vitality’s, stworzyła, nową kolekcję o nazwie PURA.
Łączy ona współczesny obraz marki Vitality’s z głęboką elegancją i kobiecością, zdefiniowaną przez minimalistyczny smak. Kolekcja charakteryzuje się harmonią form połączoną z dobrze nasyconymi kolorami. PURA Collection stworzona została na bazie trzech nowych kolorów z palety art Absolute 4/88,5/88,6/88 w połączeniu z intensywnymi fioletowymi refleksami.
W połowie października HURTOWNIA KANEL i Adrion Trade gościł dwóch stylistów z Włoch: Manuela Chirico i Angelo Calo, którzy przedstawili polskim fryzjerom własną interpretację PURA Collection. Była to również okazja do zaprezentowania nowej, wyjątkowej linii do pielęgnacji o nazwie TRYLOGY.
W szkoleniu, które odbyło się w Cedzynie w 4-gwiazdkowym Hotelu Uroczysko pod Kielcami uczestniczyło w nim ponad 100 osób. Większość prac została wykonana na scenie, metodą step by step. Włoscy styliści pokazali 5 upięć oraz 7 koloryzacji wraz ze strzyżeniem.
Zapraszamy do świata kolorów Vitality’s.
HURTOWNIA FRYZJERSKA KANEL – DYSTRYBUTOR VITALITY’S.
www.hurtowniakanel.pl