Ludzki mózg to miejsce, gdzie oferta spotyka się z popytem. To tam rodzą się potrzeby, a potem pragnienie, opór oraz właściwa decyzja. Można powiedzieć, że cała akcja rynkowa rozgrywa się właśnie w głowie klienta.
Dlatego im lepiej rozumiemy podstawowe zasady działania ludzkiego mózgu, tym łatwiej rozpoznamy motywy działania i odpowiemy na prawdziwe potrzeby swoich klientów. Obecnie najnowsze badania nad mózgiem, a także temat neuronauki w biznesie biją rekordy popularności. Na bazie tej wiedzy powstają nowe kierunki studiów, w mediach pojawiają się obszerne analizy, a cała dziedzina przynosi nowe spojrzenie na komunikację z klientem i sprzedaż usług.
W najnowszej lekcji Akademii Versum, Anna Urbańska, neurocoach, pisarka, master trener STRUCTOGRAMU® (metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie naprawdę poznają siebie), przybliża tajniki neuronaki i odkrywa tajemnice działania ludzkiego mózgu. Przedstawia zasadę trzech kolorów oraz zdradza, jak tą wiedzę wykorzystać do lepszego zrozumienia klienta w salonie, a docelowo do zwiększenia sprzedaży.
Artykuł dostępny na www.akademiaversum.pl