Prawidłowo zorganizowana recepcja jest niezwykle ważnym elementem każdego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Wpływa na obsługę klientów oraz organizację pracy.
W firmach, w których funkcjonuje taki punkt, znacznie łatwiej nawiązuje się relacje z klientami oraz sprawniej zarządza pracą.
To szczególne miejsce, w którym klient wyrabia sobie opinię na temat salonu, i dlatego tak ważne są jej wygląd, funkcjonalność oraz profesjonalna obsługa. Kontaktując się z klientem przy recepcji, nawiązujemy nić porozumienia, a zarazem budujemy jego zaufanie po to, aby zechciał on wrócić do salonu i aby stał się naszym wiernym klientem. Prawidłowo zorganizowana recepcja:
• wpływa na poprawę jakość obsługi klienta,
• pozwala łatwiej zarządzać personelem,
• sprawniejszej szkolić nowego pracownika,
• zmniejsza koszty zarządzania zespołem,
• zwiększa zadowolenie klientów.
W nowej lekcji Akademii Versum, Elżbieta Kruk - doświadczony coach i manager, podpowiada jaka powinna być perfekcyjna recepcja, na czym polega kompleksowa obsługa klientów i jak zorganizować pracę tego punktu. Pełna wersja materiału dostępna pod adresem:
www.akademiaversum.pl