Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Paul Mitchell - marka, która czyni świat piękniejszym

data publikacji  2017-04-05  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Założona 37 lat temu przez dwóch przyjaciół fryzjerów, dziś jest największą prywatną firmą produkującą profesjonalne kosmetyki do włosów na świecie.

Na pierwszym miejscu stawiająca dbałość o planetę, walkę z testowaniem kosmetyków na zwierzętach oraz wspieranie działań proekologicznych i prospołecznych. Paul Mitchell to profesjonalne kosmetyki, które musisz poznać!


Przez fryzjerów dla fryzjerów

Stwórzmy produkty, które zagwarantują fryzjerom sukces! O tym właśnie w 1980 roku pomyśleli dwaj fryzjerzy – Paul Mitchell oraz John DeJoria. Pożyczyli 700$ i zdecydowali się na odważny krok – wprowadzenie na rynek profesjonalnej linii pielęgnacyjnej, opartej na nowoczesnej, rewolucyjnej metodzie modelowania włosów oraz innowacyjnego produktu Hair Sculpting Lotion®. I wszystko to bez testowania na zwierzętach! Wyjątkowa strategia działania, opierająca się na głębokich przekonaniach i wartościach, sprawiła, że firma stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw z kapitałem prywatnym w Stanach Zjednoczonych. Po śmierci Paula Mitchella w 1989 roku jego rolę przejął syn, Angus Mitchell, który razem z Johnem DeJorią kontynuuje dzieło swojego ojca.


Po latach

Obecnie, roczne wyniki sprzedaży detalicznej wynoszą 900 milionów dolarów, a wszystkie produkty z oferty, która stale się powiększa, produkowane są w Stanach Zjednoczonych. Nic nie zmieniło się w zarządzaniu marką na przestrzeni lat – Paul Mitchell ciągle stoi na straży produktów do pielęgnacji włosów. Mimo wielu atrakcyjnych ofert kupna, stale odmawia się sprzedaży firmy, aby zagwarantować możliwość sprzedaży produktów jedynie poprzez salony fryzjerskie.

Zaletą funkcjonowania firmy jest także polityka cenowa – wiele marek oscyluje wokół tego samego pułapu cenowego, podczas gdy Paul Mitchell posiada produkty zarówno z linii Basic, jak i te droższe z linii Exclusive.


Produkty dla każdego

Kosmetyki Paul Mitchell są całkowicie bezpieczne i pozbawione suflatów, dopasowane do potrzeb każdego z nas. W szerokiej ofercie marki znajdują się także produkty wegańskie i bezglutenowe. Paul Mitchell proponuje kosmetyki do każdego rodzaju włosów: farbowanych, zniszczonych, kręconych, produkty do stylizacji, akcesoria i sprzęt do stylizacji, „a także szeroką paletę farb do profesjonalnej koloryzacji o wyjątkowo niskiej zawartości amoniaku. Wszystko to i wiele więcej znajdziesz w ofercie marki.


Dzielmy się sukcesem

„Sukces, którym się nie dzielisz, jest porażką” – słowa Johna DeJorii to motto marki. Paul Mitchell jest firmą, która od początku swojego istnienia związana jest z działalnością charytatywną, prospołeczną i ekologiczną. Wspiera między innymi organizację Bright Pink, która skupia się na zapobieganiu i wczesnym wykrywaniu raka piersi oraz Eyes of Cancer, która dba o to, by pracownicy salonów piękności potrafili rozpoznać początkowe stadia raka skóry. Paul Mitchell pamięta także o planecie – do końca 2019 roku chce posadzić 750.000 drzew w obszarach, które najbardziej tego potrzebują. I co ważne – jednym z głównych założeń marki Paul Mitchell jest fakt, że nigdy nie testowano, nie testuje się i nie będzie się testować kosmetyków marki na zwierzętach.

Wykorzystywany w serii kosmetyków Awapuhi Wild Ginger imbir hawajski uprawiany jest na ekologicznej, zasilanej energią słoneczną plantacji na Hawajach, a wszystkie botaniczne składniki, które wykorzystywane są w kosmetykach, zbiera się bez szkody dla środowiska. Paul Mitchell już od ponad 10 lat wspiera także Waterkeeper Alliance, organizację troszczącą się o rzeki, strumienie i inne drogi wodne na całym świecie.


Edukacja priorytetem

Paul Mitchell jest marką, która zwraca sporą uwagę na edukację. To ich klucz do sukcesu! Co roku organizowane są seminaria na całym świecie, które gromadzą edukatorów z wielu krajów. W tym roku odbyło się już seminarium na Hawajach. Podczas niego, uczestnicy mieli okazję zwiedzić farmę imbiru hawajskiego, wziąć udział w warsztatach oraz poznać szeroką gamę nowości marki. Dla edukatorów marki organizowane są Prev-You – eventy, podczas których przestawiane są nowości Paul Mitchell, nowe techniki i kolekcje, które następnie szkoleniowcy wdrażają na swoim terytorium. Wielkim wydarzeniem jest coroczny Global Gathering – w 2016 odbywający się w Las Vegas.

W bieżącym roku uczestnicy wybiorą się na Sardynię. To spore wydarzenie w całym fryzjerskim świecie – wielkie show, ale także interesujące wykłady i warsztaty to okazja do rozwoju fryzjerstwa – pasji, która łączy.


New Talent Training – okazja dla profesjonalistów

W Paul Mitchell trwają poszukiwania edukatorów – otwartych, kreatywnych osób, które chcą dzielić się swoją wiedzą. John Paul Mitchell Systems® stworzył program edukacji – ścieżkę kariery, która pomoże fryzjerom osiągnąć swoje cele zawodowe potwierdzone certyfikatem edukatora Paul Mitchell®. Już w lipcu w Krakowie odbędzie się pierwszy etap szkolenia – wybrane osoby wezmą udział w trzydniowym szkoleniu i poznają się bliżej z pracą edukatora. Przejście wszystkich trzech etapów szkolenia, wykazanie się wiedzą na temat marki i swoimi umiejętnościami (nie tylko fryzjerskimi, ale także biznesowymi) oraz zdobycie przychylności szkoleniowców z Wielkiej Brytanii pozwoli Ci zostać edukatorem Paul Mitchell. Nie czekaj – weź udział w programie i uzyskaj dostęp do aktywności edukacyjnych i eventów Paul Mitchell na całym świecie.



Zaplanuj swoją podróż już dziś – szkolenie trwa od 2 do 4 lipca i jest darmowe, płacisz jedynie za dojazd oraz za nocleg w Hotelu Qubus.
Pobierz ankietę ze strony www.paul-mitchell.pl
i wyślij na adres
education@paul-mitchell.pl
Czekamy na Twoje zgłoszenie – śpiesz się, mamy tylko 30 miejsc!


 


 


Komentarze

ab Goldwell
RoKoKo
Adrion 2
RoKoKo facet
b AdrionTrade
Kaaral manniskan

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur