Klienci salonów fryzjerskich niezwykle często kierują się opiniami innych. Sprawdzają oceny w Internecie lub dopytują znajomych. To dla nich cenne informacje, budujące wiarygodność miejsca do którego zamierzają się wybrać.
Pozytywne opinie dają im poczucie bezpieczeństwa i pewność, że będą usatysfakcjonowani z wizyty. Pochlebne komentarze to zatem szansa na zdobycie nowych klientów, ale nie tylko. To również sposób, aby poprawić jakość obsługi czy nadzorować pracę zespołu.
Potencjał rekomendacji
Salony fryzjerskie otrzymują nawet 98% pozytywnych komentarzy. Bez wątpienia Twoje studio także ma wielu zadowolonych klientów, którzy chętnie podzielą się swoimi wrażeniami. Warto wykorzystać taką szansę i umożliwić im pozostawienie komentarza po wizycie. W ten sposób konsumenci stają się równocześnie ambasadorami Twojej marki. To oni, a nie Ty, przekonują innych, że świadczysz usługi na wysokim poziomie i warto odwiedzić Twój salon.
Pozytywne komentarze można wykorzystać, by dotrzeć do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów. Warto je publikować na stronie internetowej salonu oraz w serwisach społecznościowych. W ten sposób nie tylko zwiększasz zasięg oddziaływania, ale także uatrakcyjniasz swój przekaz, a co najważniejsze, budujesz dobrą renomę salonu. Kto oprze się ofercie, jeżeli o jej jakości będą świadczyć zadowoleni klienci? Rekomendacje są kluczem do sukcesu.
Opinie klientów to obiektywna i rzetelna ocena pracy salonu i jego pracowników. Nie należy ich ignorować. Pamiętaj, że to właśnie klienci są Twoimi sprzymierzeńcami, którzy pomagają Ci doskonalić biznes. Pozytywne rekomendacje są informacją, że świadczysz usługi na wysokim poziomie, a zespół pracuje tak jak tego oczekujesz. Mniej pochlebne opinie pozwolą Ci poprawić te elementy, które jeszcze nie funkcjonują idealne. Warto uważnie słuchać klientów i wyciągać wnioski.
Komentarze to szansa na wydajną, dwustronną komunikację. Jeśli po wizycie klient podzieli się swoją opinią, Ty masz szansę odpowiednio zareagować. Możesz podziękować za pozytywną rekomendację lub odnieść się do uwag i sugestii. Klienci uwielbiają, gdy ich zdanie jest brane pod uwagę. Słuchaj ich i odpowiadaj na ich zastrzeżenia. Docenią Twoje zaangażowanie, wybaczą ewentualne błędy i będą Cię rekomendować jeszcze aktywniej.
Zbieranie komentarzy od klientów to czasochłonne zadanie, na które najczęściej brakuje czasu w natłoku innych obowiązków. Na szczęście nowe technologie pozwalają usprawnić ten proces. Oprogramowanie dla salonów, dostępne z portalem Moment.pl, po każdej wizycie automatycznie wysyła do klienta e-mail z prośbą o opinię. System dodatkowo gromadzi i przetwarza oceny klientów. W każdej chwili możesz sięgnąć po raport, by sprawdzić jak bardzo zadowoleni są Twoi klienci, które usługi są najlepiej oceniane albo jakie opinie zebrali Twoi pracownicy.
Wejdź na www.moment.pl/biznes i zacznij korzystać z potencjału rekomendacji.