Króluje przeświadczenie, że gdy klient jest zadowolony z usług salonu - poleca go. Trudno polemizować z tym faktem. Wyobraźmy sobie jednak o ile większe mogłyby być efekty polecania, gdyby klienci zostali do tego odpowiednio zachęceni.
Zadowoleni klienci polecajÄ…cy usÅ‚ugi ulubionego salonu urody to najlepsza forma promocji. Jednak wielu specjalistów nie czuje siÄ™ komfortowo proszÄ…c swoje klientki o takÄ… “przysÅ‚ugÄ™”. ObawiajÄ… siÄ™, że sprawiÄ… wrażenie nieprofesjonalnych lub majÄ…cych problem z zapeÅ‚nieniem grafiku.
Czy faktycznie istnieje takie ryzyko? Jakie metody warto wykorzystać, aby zdobyć więcej klientów z polecenia? Jaką ofertę dla nich przygotować i w jaki sposób nagradzać polecających?
W Akademii Versum pojawił się właśnie pomocny materiał opracowany przez Martę Fiłoń - aktywnego trenera z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa. Specjalistka sugeruje w jaki sposób skutecznie zachęcać klientów do polecania salonu oraz jak przygotować ofertę dla klientów z polecenia.
Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: http://www.akademiaversum.pl/wiecej-klientow-polecenia