Polska premiera luksusowego oblicza Goldwell – serii Kerasilk – już za nami. Z serią wyjątkowych produktów mogli zapoznać się uczestnicy Targów LOOK w Poznaniu.
Kerasilk onieśmielił konkurencję jakością widoczną w każdym szczególe. Seria zachwyca opakowaniami, zapachami, sposobem komunikacji do klienta ostatecznego i wachlarzem usług salonowych. Niezwykle spójny, ekskluzywny przekaz spotkał się z ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Elitarne, żeby nie powiedzieć snobistyczne stoisko, jasno komunikowało, że jest to produkt wyłącznie do salonów oferujących wyśrubowaną jakość usług.
– Notujemy bardzo duże zainteresowanie produktem, gdyż salony mają coraz większą potrzebę uzupełnienia swojej oferty o produkty i usługi premium – mówi Lidia Piotrowska, Junior Brand Manager Goldwell odpowiedzialna za serię Kerasilk. – Rynek dóbr luksusowych rozwija się w Polsce w gwałtownym tempie, zwłaszcza w dużych miastach. Goldwell nie przeoczył tego trendu. Klienci salonów są skłonni zapłacić więcej za usługę premium, pod warunkiem że będzie ona spełniała najwyższe standardy i zagwarantuje spektakularne efekty. A z Kerasilk takie będą zawsze – dodaje Piotrowska.
W czasie niedzielnego pokazu „Goldwell Kerasilk powered by Visionaries Artisitc Team” goście targów doświadczyli widowiskowości Kerasilk. Prawie 20 modelek zaprezentowało zjawiskowe fryzury przygotowane przez jednych z najwybitniejszych polskich stylistów: Marię Korzeniowską, Beatę Dysiewicz, Piotra Brunieckiego i Sławka Workerta tworzących Visionaries Artisitc Team. Oklaski na koniec pokazu zdawały się nie mieć końca.
Fot. Arkadiusz Obszyński
Goldwell Kerasilk jest dostępny od kwietnia 2017 roku w najlepszych polskich salonach fryzjerskich współpracujących z Goldwell. Ich adresy znajdziesz na www.goldwell.pl w zakładce Wyszukiwarka salonów.
Jesteś zainteresowany współpracą? Aby omówić szczegóły, skontaktuj się z Przedstawicielem Handlowym Goldwell.
www.e-jbs.pl