Nowa kolekcja fryzjerska BLEACH, która miała swoją polską premierę 20 maja br. podczas warszawskich targów Beauty Days to manifest pokolenia Y, dla którego kluczową wartością jest kreatywność.
Dyrektor kreatywny marki SENS.US Luigi Martini wraz International Crative Team, stworzyli kolekcję o wielu twarzach - tak różnych, jak różne mogą być oblicza kreatywności. Wibrujące i wielowymiarowe koloryzacje w odcieniach żółci, błękitu i czerwieni stanowią wyraz indywidualności i dążenia do tego, by wyrażać i doświadczać siebie samego. W końcu nie bez powodu kluczowym słowem dla pokolenia Y jest D.I.Y. (do it yourself). W kolekcji można więc dostrzec nie tylko inspirację najbardziej aktualnymi trendami fashion, ale również wartościami cenionymi przez pokolenie millenialsów.
Kolekcja BLEACH przenosi w świat fryzjerskich stylizacji i strzyżeń pełnych geometrycznych, zdecydowanych form, połączonych z wycieniowanymi cięciami, zdecydowanie przenoszącymi efekt objętości ku górnej części fryzury. W zaproponowanych stylizacjach pojawiają się również grzywki, niezmiennie obecne jako silny trend - począwszy od hiper-krótkich, po destrukturyzowane gęste grzywy.
Ekscentryczne, krótkie kobiece fryzury podkreślają rewolucyjną postawę wobec standardów. Luigi Martini poprzez wykorzystanie tych odważnych, wyrazistych cięć doskonale oddaje ducha pokolenia Y - łamiącego schematy i konwencje, poszukującego tożsamości poprzez własny styl życia.
W kolekcji pojawiają się również niepokorne stylizacje utrzymane w stylu grunge, pop, art. Warty uwagi jest również zdecydowany powrót kręconych włosów - także wśród propozycji dla mężczyzn. W kolekcji BLEACH indywidualny, niespokojny duch pokolenia znajduje swój wyraz w stylizacjach tak różnych, jak różni są jego reprezentanci.
Kolekcję uzupełniły pomysłowe, lekkie, warstwowe stylizacje, odwołujące się do lat 70, 80 i 90-tych i zdominowane przez odważne transparentności wykorzystanych tkanin.