Kerasilk - segment premium od Goldwell nie zwalnia tempa. Oprócz akcji „Tydzień Kerasilk”, skierowanej zarówno do salonów, jak i ich klientów, przygotował kolejną atrakcję.
Tym razem dedykowaną przede wszystkim klientom. Jest nią internetowy konkurs #kochamkerasilk.
Przygotowany przez Goldwell konkurs to prosta zabawa, w której klienci salonów mogą podzielić się miłością do swoich włosów w mediach społecznościowych i wygrać ekskluzywne kosmetyki Kerasilk. Wystarczy wykonać kurację Kerasilk, zrobić zdjęcie i umieścić je wraz z hashtagiem #kochamkerasilk oraz opisem efektu na Facebooku lub Instagramie. Co 2 tygodnie organizator wyłania jednego zwycięzcę
Warto promować konkurs #kochamkerasilk w swoim salonie. Każdy uczestnik konkursu poprzez oznaczenie lokalizacji salonu, w którym wykonał kurację, przybliża dany salon do otrzymania wartościowych voucherów na produkty i akcesoria Kerasilk.
Konkurs rozpoczął się 4 września i potrwa do 30 października.
Szczegóły konkursu na stronie www.kerasilk.pl/konkurs