Moroccanoil Stylescapes™ to unikalny program wsparcia stylistów oferujÄ…cy oryginalne możliwoÅ›ci zwiÄ™kszenia przychodów salonów fryzjerskich poprzez stworzenie nowego, sponsorowanego przez markÄ™ pakietu usÅ‚ug. DziÄ™ki innowacyjnemu rozwiÄ…zaniu, jakim jest edukacyjna video-broszura, nauka proponowanych stylów jest jeszcze Å‚atwiejsza!
Moroccanoil Stylescapes™ to oferowana w salonach usÅ‚uga nadania fryzurze glamouru i wdziÄ™ku poprzez stworzenie olÅ›niewajÄ…cego warkocza prosto ze Å›wiatowych stolic stylu: Nowego Jorku, Mediolanu, Londynu i Paryża. DziÄ™ki Stylescapes™ Moroccanoil otwiera nowy etap w edukacji fryzjerów w Polsce.
Video-broszura wyposażona jest w ekran LCD o przekątnej 7 cali. Filmy (każdy trwa ok. 4 minut) są w języku angielskim, ale posiadają polskie napisy. Przedstawiają cztery rodzaje warkocza:
• Nowy Jork – centralny warkocz liniowy z nowoczesnym rozwidleniem na boki
• Mediolan – dobierany warkocz-Å‚aÅ„cuch okalajÄ…cy luźne fale
• Londyn – warkocz poprzeczny spiÄ™ty w zalotny kucyk z boku gÅ‚owy
• Paryż – kÅ‚os upiÄ™ty w kok, czyli nowy styl na czerwony dywan
Wszystkie fryzury krok po kroku wykonuje Kevin Hughes, Globalny Ambasador Moroccanoil. Każdy warkocz z kolekcji Stylescapes™ jest wykonywany z najwyższÄ… precyzjÄ… i perfekcjÄ….
Usługa może być dodatkiem do innej usługi wykonywanej w salonie lub samodzielną usługą świadczoną podczas krótkiej wizyty, np. w przerwie na lunch.
Moroccanoil już planuje kolejne edycje video-broszur – na caÅ‚ym Å›wiecie dwie dotychczasowe edycje cieszyÅ‚y siÄ™ ogromnym zainteresowaniem stylistów.
Więcej informacji u Reprezentantów Handlowych Moroccanoil