Rozwój rynku pracy w branży beauty wymusza na przedsiębiorcach zmianę sposobu myślenia o pracowniku, a także zarządzania nim.
Dziś pozyskanie najlepszych specjalistów wymaga odpowiedniego podejścia i podejmowania kroków, które zachęcą ich do nawiązania współpracy z salonem. Chcąc przyciągać talenty, firmy muszą nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem “pożądanego” pracodawcy.
Ważnym elementem działań z zakresu employer brandingu jest także troska o aktualnych pracowników. Zapewnienie im komfortu pracy, możliwości rozwoju i benefitów wpływa na ich satysfakcję, a tym samym na opinie, jakimi dzielą się o firmie na zewnątrz. Gdy są zadowoleni, stają się ambasadorami swojego miejsca pracy.
Jak skutecznie budować swoją markę pracodawcy i jak dotrzeć do talentów z pokolenia millenialsów? Odpowiedzi znaleźć można w najnowszej lekcji Akademii Versum, której autorką jest Justyna Bielenda - doświadczony trener i mentor biznesowy w branży beauty, autorka programu doradczego Expansion by Justyna Bielenda.
Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: www.akademiaversum.pl