Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

JOICO Global Destination Education

data publikacji  2018-04-17  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Największe fryzjerskie wydarzenie JOICO na Dominikanie. Ten spektakularny, tygodniowy event łączący ekskluzywne seminaria z letnim relaksem i networkingiem zgromadził ponad 1000 fryzjerów z całego świata i kilkunastu edukatorów marki.  

Na JOICO Global Destination Education pojawili się fani marki m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Belgii, Australii, Norwegii, Szwecji, Brazylii, Kostaryki, Niemiec, Holandii, Malty, Nowej Zelandii, Panamy, Irlandii, Meksyku, Francji, Japonii, Hong Kongu, Republiki Południowej Afryki oraz Polski.


Droga do sławy przez kreatywność i media

Wydarzenie otworzyła pełnym kolorów i znakomitej muzyki show ikona branży fryzjerskiej i niekwestionowany autorytet – Vivienne Mackinder, która wróciła na scenę w kolejne dni, m.in. z programem Unlock Your Creativity, który dotyczył nietuzinkowego podejścia do klientów salonu.

Vivienne poruszyła niezwykle istotny temat budowania spójnego wizerunku klienta, adekwatnego do jego roli społecznej oraz komunikacji, jaką reprezentuje. Podkreśliła wartość koloryzacji i formy, ale i stylizacji, która powinna być elementem spajającym całą pracę i łączącym wszystkie jej części. Mackinder dała też wiele cennych wskazówek jak ukierunkować myślenie na sukces zawodowy i jak uwolnić swoją kreatywność w codziennej pracy - opowiada uczestniczka warsztatów z Polski, Monika Szmatloch, Edukator marki JOICO i właścicielka salonu Haircoccon Akademia Polskich Stylistów w Katowicach.

Kolejnym, bardzo praktycznym seminarium było spotkanie Social+Celebrity. Panel prowadziła królowa Instagrama - Larisa Love, Ricardo Santiago, Phil Ring, Jenny Strebe, Denis de Souza, Olivia Smalley i Marisa Marino. Wszyscy opowiadali swoje historie sukcesu i dawali praktyczne wskazówki jak zyskać popularność na Instagramie i innych portalach społecznościowych. To było szalenie ciekawe doświadczenie pokazujące ile pracy trzeba włożyć w tę część codziennej pracy i jak zagospodarować czas na profesjonalne podejście do klientów salonu. Prelegenci potwierdzali zgodnie, że każde 6,5h dziennie poświęcone na pracę nad kanałami Social Media i organizowane dwa razy w tygodniu sesje dedykowane mediom społecznościowym to droga do sukcesu. Pokazywali jak wykorzystać potencjał wysokich zasięgów oraz uświadamiali, jakich treści pragną fani i wbrew pozorom nie są to tylko zdjęcia codziennej pracy, ale prawdziwe życie salonu, twarz modelki, porażki i sukcesy – dodaje Monika.


Motywacja, zaangażowanie i odwaga miarą sukcesu

A Cut Above to panel, który prowadził charyzmatyczny Richard Mannah opowiadając o tym, jak stać się sławnym dzięki bratu będącym światowej klasy fotografem. Mannah uświadamiał dlaczego warto codziennie wychodzić ze strefy komfortu i mierzyć się z trudnościami oraz przekraczać swoje granice, a także zachęcał by nie stać w miejscu. Richard podsumował swój panel mówiąc, że prawdziwy sukces nie jest wtedy, kiedy spełniasz się jedynie w życiu zawodowym – wspomina Monika Szmatloch. Warto pokonywać trudności, by stawać się lepszym, nie tylko w swoim zawodzie, ale też jako człowiek – dodaje.

Mannah podczas swojego seminarium uświadamiał też potęgę marketingu i siły jaką ma w kreowaniu trendów. Przytoczył przykład, jak z wątpliwej fryzury czeskiego piłkarza stworzyć ‘hit na salonach’ wymawiając angielskie słowo mullet z francuskim akcentem [fr. moule], dodającym szyku i elegancji oraz renomy, ponieważ nie od dziś wiadomym jest, że to właśnie Francja jest kolebką najlepszego stylu.

Tygodniowy event zakończyła prezentacja najnowszej kolekcji Salon I-Deas przygotowanej według znanego już w Europie konceptu opartego na najnowszych trendach przenikających się z łatwością pracy i uniwersalnością formuły. Salon I-Deas to trzy koncepcje fryzur tak plastycznych i wielowymiarowych, że znajdą miejsce w każdym salonie fryzjerskim oraz zyskają rzesze fanów zarówno wśród fryzjerów, jak i klientów. Te niezwykle użytkowe strzyżenia, kreatywne koloryzacje i kobiece stylizacje podszyte są głębszym przesłaniem i nieoczywistymi inspiracjami, tak jak w poprzednich kolekcjach – wyjaśnia Monika. Już nie mogę się doczekać, żeby uczestniczyć w warsztatach Salon I-Deas bo ta kolekcja daje mi pewność pracy i niesamowite zaplecze możliwości – dodaje.

Podsumowując, tygodniowe doświadczenie JOICO Global Destination Education to maraton pełen wyzwań obfitujących w wiedzę i nowe spojrzenie na swoją pracę. Warsztaty, szkolenia, pokazy, ale też czas, który można poświęcić tylko sobie. To wydarzenie bezcenne w kontekście rozwoju osobistego i zawodowego. Uczestnicząc w takim wydarzeniu każdy, bez wyjątku, znajdzie coś dla siebie oraz doświadczy przygody, którą zapamięta na całe życie, a zgromadzone pomysły, inspiracje i dobra energia pozwolą mu wrócić do codzienności z mocą i pasją oraz świeżym spojrzeniem na swoją pracę – podsumowuje Monika.
 

 


 


Komentarze

Davines
RoKoKo
Montibello
Kaaral manniskan
ab Moroccanoil
Keune Jott

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur