Minął rok odkąd wegańska, naturalna, duńska marka profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich pojawiła się na polskim rynku.
GOLD Professional Haircare to skandynawski dom mody wyspecjalizowany w pielęgnacji i koloryzacji włosów za pomocą naturalnych składników, które zawierają wspaniałe właściwości odżywcze i przeciwutleniające. GOLD wierzy w modę, która wspiera przyrodę i zrównoważony rozwój.
Za wprowadzenie GOLD na polski rynek odpowiada Maciej Wróblewski, który świętował również uroczyste otwarcie swojej Akademii Fryzjerskiej. Szkoła mieści się w pięknie zrewitalizowanym budynku w Żyrardowie przy Mały Rynek 6. Szkolenia z cięć, upięć, koloryzacji czy stylizacji ruszyły pełną parą.
27 stycznia 2018 r. w siedzibie Akademii Fryzjerskiej w Żyrardowie odbyła się uroczysta impreza, na której świętowała cała polska rodzina Gold. Podsumowano minione dwanaście miesięcy, zaprezentowano premierowe produkty dostępne w 2018 r. oraz nagrodzono statuetkami w formie masywnych sztab GOLD salony:
Fabryka Włosa i Koloru w Rybniku (Grzegorz i Łukasz Chołuj-Rybaccy oraz Aleksandra Sebai-Ćwiklińska) Centrum Wizerunku Metamorfoza z Potencjałem w Oświęcimiu (Urszula Bruska) Studio Fryzur A.N. (Aleksandra Nycz), całą Grupę Artystyczną Macieja Wróblewskiego oraz najlepszego przedstawiciela handlowego w 2017 r. Bartosza Wilczaka.
Na imprezie ogłoszono również start konkursu GOLD CHALLENGE. Adresatami konkursu są zarówno profesjonalni, jak i poczatkujący fryzjerzy, którzy chcą zaistnieć w branży fryzjerskiej, pokazać swoje umiejętności przed szeroką publicznością oraz wziąć udział w przygotowaniu profesjonalnej sesji zdjęciowej. Uczestnicy rywalizują w jednej z kategorii: Cięcie, Kolor, Stylizacja/Upięcie lub Look Total. Zwycięzca może również otrzymać szansę uczestnictwa w międzynarodowym konkursie GOLD!
Więcej szczegółów oraz formularz konkursowy na stronie: akademiafryzjerska.pl
W imprezie uczestniczyli również twórcy marki GOLD Professional Haircare: Victor Moreno i Marco Merie, którzy specjalnie przyjechali z Danii by poznać polskich stylistów. Byli pod takim wrażeniem pracy artystów sztuki fryzjerskiej znad Wisły, że zaprosili ich do współtworzenia nowego katalogu marki. To ogromne wyróżnienie! Zdjęcia odbędą się w Polsce w maju.
Część nieoficjalna wydarzenia z tańcami i niezobowiązującymi rozmowami przy pysznych drinkach trwała do bladego świtu.
Szczegóły na www.akademiafryzjerska.pl