Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Kostka Rubika Macieja Maniewskiego

data publikacji  2018-07-18  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

„Afera fryzjera” bije rekordy popularnoÅ›ci, „Mistrzowskie ciÄ™cie” ma swojÄ… premierÄ™ 2 czerwca na antenie TVN Style, 9 czerwca w TVN. Co dziaÅ‚o siÄ™ na planie? Czego może spodziewać siÄ™ branża fryzjerska i telewidzowie? MiÄ™dzy innymi te pytania zadaliÅ›my Maciejowi Maniewskiemu.

Jak wyglÄ…daÅ‚ powrót na plan „Mistrzowskiego ciÄ™cia”?

Telewizja to emocje. Emocje nie tylko dla widza, ale i dla ekipy realizacyjnej. Staramy siÄ™, aby program staÅ‚ siÄ™ jeszcze ciekawszy, m.in. dlatego zmieniliÅ›my lokacjÄ™. Od poczÄ…tku projektu stawiamy na malownicze plenery i nie inaczej bÄ™dzie teraz. Pierwsza edycja to góry. Druga przenosi widzów nad morze, do KoÅ‚obrzegu. MieliÅ›my obawy, czy 1 sezon jest w ogóle „przebijalny”. Ciekawi bohaterowie i niezwykÅ‚e historie staÅ‚y siÄ™ naszym znakiem rozpoznawczym. ZdjÄ™cia do drugiego sezonu pokazaÅ‚y, że jest wiÄ™cej niż obiecujÄ…co.

Czego szukacie w 2 sezonie?

To inne doÅ›wiadczenie. CaÅ‚y program „Mistrzowskie ciÄ™cie” jest moim pomysÅ‚em. WalczyÅ‚em o jego realizacjÄ™ przez kilka lat, przekonujÄ…c osoby decyzyjne, że talent-show dla fryzjerów jest potrzebny. Uczymy siÄ™ tego formatu. Druga edycja to nowe doÅ›wiadczenia realizacyjne. CiekawostkÄ… jest to, że uczestnicy, oglÄ…dajÄ…c pierwszÄ… edycjÄ™ w TVN STYLE (program zanotowaÅ‚ rekordowe wyniki), też siÄ™ uczÄ…. To wysoko podniesiona poprzeczka. Staramy siÄ™, aby fryzjerzy byli raz po raz zaskakiwani naszymi pomysÅ‚ami. To przekÅ‚ada siÄ™ na doÅ›wiadczenie dla widza i dobrÄ… rozrywkÄ™.

Czy fryzjerzy sÄ… lepiewj przygotowani do pracy przed kamerÄ…?

Zdecydowanie. Dzisiaj Å›miaÅ‚o mogÄ™ powiedzieć, że nadchodzi era fryzjerów. PojawiajÄ… siÄ™ na konferencjach prasowych i czerwonych dywanach. StajÄ… siÄ™ coraz bardziej medialni. Polska taÅ„czyÅ‚a, Å›piewaÅ‚a, gotowaÅ‚a – może czas na zmianÄ™ warty? Mam nadziejÄ™, że fryzjerzy stanÄ… siÄ™ rekinami biznesu telewizyjnego. MajÄ… wszystko, czego trzeba – wyobraźniÄ™, Å‚atwość nawiÄ…zywania relacji i dusze artystów. Coraz częściej również wizualnie przyciÄ…gajÄ… uwagÄ™ i przede wszystkim majÄ… coÅ› do powiedzenia. SÄ… przygotowani, aby podbić Å›wiat

To dlatego na małym ekranie pojawiają się członkowie powołanego przez Ciebie Hair Masters Club?

Programy telewizyjne to doświadczenie, doświadczenie to czas, a czas to znajomości. Mam przyjaciół w branży, z którymi od 20 lat przemierzamy Polskę i Europę, poświęcając czas edukacji. Zapraszam do współpracy najlepszych ekspertów na rynku. Fryzjerstwo to całe ich życie. Ufam im. Mam świadomość, co potrafią, na co ich stać. Hair Masters Club to najlepsi w swoim fachu, którzy rozwijają fryzjerstwo. Nie jestem Piotrusiem Panem. Nie ma we mnie zachłanności. Chętnie dzielę się czasem antenowym i pokazuję to, co w naszej branży najlepsze. Zadania specjalne, finały odcinków to olbrzymie przedsięwzięcia, które wymagają dużego nakładu pracy. Jestem szczęściarzem, że mam takich mistrzów obok siebie.

Czy pojawiÅ‚ siÄ™ już ktoÅ›, kto zwaliÅ‚ jurorów „Mistrzowskiego ciÄ™cia” z nóg?

OczywiÅ›cie. Casting byÅ‚ zaskakujÄ…cy! Niesamowite jest to, jak Å‚Ä…czÄ… siÄ™ pewne marzenia. Castingi programów nagrywane sÄ… w moich Akademiach. To dla mnie bardzo ważne, bo pokazuje prestiż i powagÄ™ sytuacji. Aby dostać siÄ™ do „Mistrzowskiego ciÄ™cia”, trzeba wiÄ™c odwiedzić AkademiÄ™, pokazać swoje umiejÄ™tnoÅ›ci i wiedzÄ™. Mieć odwagÄ™. GratulujÄ™ tym, którzy dokonali już tego rodzaju prezentacji. Mamy niesamowite historie i ludzi, którzy zaskakujÄ… sposobem bycia, życia i myÅ›lenia, powalajÄ… na kolana energiÄ… i poczuciem humoru. Szczerość bÄ™dzie kluczem w tej edycji. Na to wÅ‚aÅ›nie czekajÄ… widzowie przed telewizorami.

O czym rozmawiajÄ… jurorzy w kuluarach? Jak siÄ™ dogadujecie?

Dużo żartujemy między sobą. To zawsze pomaga w pracy. Nasz zespół to trzy osobowości. W jury ponownie pojawi się Alicja Napiórkowska. Modę i wyczucie stylu ma w małym palcu. To prawdziwa kobieta z klasą. Wulkan energii i kreacji to z kolei Michał Piróg. Ma bardzo duże doświadczenie przed kamerą. Moja rola jest najtrudniejsza. Jako Przewodniczący biorę odpowiedzialność za to, co się dzieje, za emocje uczestników, radość, ale i smutek.

Jak duży zespół pracuje nad każdym odcinkiem?

To około 40 osób. Kilka samochodów TVN, duża logistyka, mnóstwo sprzętu.

Kto stoi po drugiej stronie kamery?

To ludzie, o których rzadko siÄ™ mówi, ale bez nich nie byÅ‚oby tego programu. Jestem szczęściarzem. Producentem „Mistrzowskiego ciÄ™cia” jest MichaÅ‚ Szabuniewicz, ma na swoim koncie takie programy, jak: „You Can Dance” i „Top Model”. Motorem jest reżyserka – Maja. Jest uparta, zaangażowana i zdeterminowana. WyciÄ…ga najciekawsze wÄ…tki. Pokazuje ludzi i ich emocje, wrażliwość i talent. Bardzo wiele jej zawdziÄ™czamy. Mamy też Å›wietnych operatorów.

Jak wyglÄ…da scenariusz?

W „Mistrzowskim ciÄ™ciu” reżyseria polega na projektowaniu zadaÅ„ i tworzeniu paneli jurorskich. To duże przedsiÄ™wziÄ™cie, wiÄ™c ktoÅ› musi mieć nad tym kontrolÄ™. To nie jest taka reżyseria, jak filmowa: kto wpadnie pod samochód i kogo zastrzelÄ…. To raczej dobre przygotowanie do zadaÅ„. To program o fryzjerach, ich pracy, życiu, emocjach, sukcesach i porażkach. Tego nie da siÄ™ wyreżyserować.

Czym zaskoczycie widzów?

Przygotowaliśmy inne zadania i niezwykłe pomysły. Program będzie emitowany nie tylko na antenie TVN Style, ale również TVN. Czujemy presję i staramy się i dla uczestników, i dla widzów. Duża antena to przełom. Mamy nadzieję, że program pozostanie w tym miejscu.

JakÄ… rolÄ™ w „Mistrzowskim ciÄ™ciu” peÅ‚ni marka FARMAGAN?

Wszystko w moim życiu zaczyna składać się, jak kostka Rubika, której literalnie nigdy nie ułożyłem (śmiech). Wymyśliłem ten program, jestem jurorem i mam moc decyzyjną. Jako fryzjer dwa lata temu ściągnąłem do Polski markę, na której bardzo mi zależało, selektywne produkty, które fryzjerzy mogą polecać swoim klientom i klientkom. FARMAGAN okazał się hitem nie tylko moich salonów. Kiedy program telewizyjny potrzebował sponsora, wiedziałem, że FARMAGAN powinien być marką wiodącą. Dlaczego? Przekonacie się, widząc jego efekty działania.

 


 


Komentarze

RoKoKo facet
Davines
b AdrionTrade
Montibello
ab Goldwell
ab Moroccanoil

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzÄ…ce wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur