To już pięć lat, odkąd Moroccanoil po raz pierwszy pokłonił się zwiedzającym poznańskie Targi LOOK. Na okrągłą rocznicę dystrybutor marki w Polsce – JBS Optima – przygotował szereg niespodzianek.
Największą z nich był pokaz „Tradition of beauty by Moroccanoil”, który zgromadził komplet publiczności. Pokazano najnowszą kolekcję wyrafinowanych upięć powstałą w oparciu o najpiękniejsze, ponadczasowe trendy w stylizacji włosów. Podczas pokazu wybitny włoski stylista Moroccanoil Angelo Fraccica wraz z polskim zespołem edukatorów kierowanym przez Rafała Krajewskiego zaprezentował unikalne połączenie klasyki ze światowymi trendami. Był to jedyny niedzielny pokaz, w trakcie którego publiczność przerywała stylistom oklaskami.
Jak co roku każdy odwiedzający stoisko Moroccanoil mógł otrzymać turkusową torbę z logo Moroccanoil z „olejkową” zawartością – w każdej znajdował się flagowy produkt marki: Kuracja Oryginalna oraz Kuracja Light. Ale powodów do odwiedzenia stoiska było o wiele więcej. Oprócz cenionych przez fryzjerów i ich klientów produktów, które goszczą już w setkach salonów fryzjerskich w całej Polsce, zwiedzających przyciągały targowe promocje, wystrój stoiska, piękne modelki oraz kreatywni styliści pod wodzą charyzmatycznego Rafała Krajewskiego, Regional Education Managera JBS Optima/Moroccanoil.