Wizerunek specjalisty w branży beauty ma ogromny wpływ na to, jak odbierają go klienci. Obok umiejętności to właśnie jego postawa, zachowania, a nawet głoszone poglądy decydują o tym, czy ludzie mają ochotę korzystać z jego usług i spędzać z nim czas.
Chcąc trafić do serc klientów, specjalista musi dobrze poznać ich oczekiwania i nauczyć się, jak dawać im to, czego poszukują. Potrzeba luksusu, spokoju czy pozytywnej atmosfery - zaspokojenie każdej z nich wymaga odpowiedniego podejścia, zachowań. Z drugiej strony niezwykle istotne jest także to, aby starając się zadowolić odbiorców, nie stawać się “kameleonem”, który zmienia się odpowiednio do sytuacji, ale pozostawać sobą - i to właśnie szczerością i prawdziwością zdobywać lojalność i zaufanie klientów.
Jak budować swój wizerunek specjalisty, by przyciągać klientów i nawiązywać z nimi trwałe relacje? Tajniki skutecznego personal brandingu, w najnowszej Akademii Versum zgłębia Joanna Janowicz - doradca biznesowy, ekspert ds. komunikacji interpersonalnej i trener rozwoju. Laureatka wielu nagród, m.in. PRoton „Teraz Polska”, Złote Spinacze, nominowana do tytułu Człowieka Roku magazynu „BRIEF” za osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i marki. Autorka Programu Zwiększania Wartości Firmy i Programu Budowania Osobistej Marki Premium
Nowa lekcja jest dostępna pod adresem: www.akademiaversum.pl