Paul Serville „Wierzę, że istnieją dwa rodzaje pracy fotografa w branży stylizacji włosów. Jest praca konkurencyjna, czyli kolekcje produkowane przez fryzjerów dla fryzjerów, oraz są kampanie i fotograficzne kolekcje przeznaczone dla publiki.
Dla mnie kampanie marek polegają na sprawianiu, że piękne kobiety wyglądają jeszcze piękniej; powinny być inspirujące dla naszych klientek. Nasze kampanie powstają sezonowo, więc powinny mieć sezonowy wygląd, który przywołuje aurę bieżącego sezonu.
Kampania letnia powinna emanować poczuciem wolności, surowości, mieć bardziej naturalny, nieuporządkowany wygląd.”
„Dla mnie, ta kampania jest bardzo piękna, seksowna, ale jednocześnie naturalna; robiliśmy zdjęcia na słońcu, żeby nadać jej prawdziwie letni wygląd. Tak naprawdę to zrobiliśmy sesję na balkonie naszej głównej siedziby na 8-mym piętrze przy Queen Street; słońce świeci tam cały dzień i mamy wspaniałe widoki na Auckland City.
Ta letnia stylizacja to eklektyczna mieszanka nieuporządkowanych kobiecych stylizacji i delikatnych faktur. Skromne fale surferki lub seksownie rozczochrany wygląd ‘prosto po wstaniu z łóżka’ są zawsze faworytami na lato. Pragniesz pięknej, łatwej stylizacji na lato, która wymaga minimum wysiłku, ale wciąż wystarczy ci na cały dzień i noc bez zbytnich problemów.”
Dyrektor artystyczny: Paul Serville, Fryzury: Servilles Creative Team, Foto: Andrew O’Toole,
Make-up: Kylie O’Toole, Stylizacje ubioru: Kylie Cooke, Salon/organizacja: Servilles, www.servilles.com