W dniach 17-22 września Gdynia stała się filmową stolicą Polski. Dla Goldwell był to jeden z najbardziej intensywnych tygodni w 2018 roku. Marka była bowiem Oficjalnym Partnerem Fryzjerskim Festiwalu.
Przywilej bycia Oficjalnym Partnerem Fryzjerskim wiązał się niezwykle prestiżową funkcją – uczesania gwiazd na Galę Otwarcia oraz Galę Zamknięcia (tzw. Czerwony Dywan). Fryzury stworzyła piętnastka super utalentowanych stylistów: Kamila Bonawenturczyk, Katarzyna Banach, Michał Furmaniak, Arkadiusz Gałązka, Paulina Gałecka-Jakubska, Małgorzata Gołębiewska, Kwiryna Gołębiowska, Izabela Gustowska, Klaudia Jędrzejko, Dawid Klimek, Monika Mikołajczak, Agnieszka Przygodzka, Kamil Sobala, Beata Szafarowicz i Marcin Wiśniewski. Łącznie uczesali blisko 150 osób! Wśród nich były osobowości i osobistości. Aktorzy: Agata Kulesza, Gabriela Muskała, Aleksandra Konieczna, Iga Cembrzyńska, Grażyna Błęcka-Kolska, Małgorzata Potocka, Weronika Rosati, reżyserzy: Agnieszka Smoczyńska, Kinga Dębska, Kasia Adamik, dziennikarze: Monika Olejnik, Agnieszka Szydłowska, kompozytorzy: Antoni Komasa-Łazarkiewicz, muzycy: Maria Sadowska, Igor Herbut, Mary Komasa i wiele innych osób, filarów polskiego środowiska filmowego (scenarzyści, dźwiękowcy, kostiumografowie, producenci itp.).
Aktywność Goldwell na Festiwalu nie ograniczyła się tylko do uczesania gwiazd. We wszystkich toaletach Gdyńskiego Centrum Filmowego i Teatru Muzycznego (w obu placówkach odbywały się festiwalowe projekcje), w specjalnych koszykach umieszczono produkty Goldwell. W damskiej osiem wyselekcjonowanych specjalnie dla kobiet, w męskiej pięć. Każdego dnia festiwalu kinomani mogli – jak głosiło hasło na specjalnej naklejce – pokazać światu, że Goldwell wystylizował ich włosy.
Dodatkowo we wszystkich pokojach Hotelu Mercure, w którym nocowali goście Festiwalu, marka umieściła pakiet miniproduktów Kerasilk (szampon, odżywka, lakier), a do dwóch tysięcy pakietów akredytacyjnych dorzuciła saszetki z szamponem i odżywką ze swojej hitowej serii pielęgnacyjnej Dualsenses.
W Multikinie stanął Mirror Room, czyli pomieszczenie składające się z samych luster. Promował on najnowszy produkt w koloryzacji Goldwell – @Pure Pigments (pigmenty, dzięki którym otrzymuje się wielowymiarową koloryzację HD). W Mirror Roomie można było przejrzeć się w lustrzanych ścianach i w lustrzanym suficie (z którego dodatkowo zwisały buteleczki @Pure Pigments oraz żarówki w ich sześciu odcieniach). Po wejściu do Mirror Roomu sylwetka multiplikowała się – zupełnie jak kolor, którego ilość odcieni zwiększa się po dodaniu @Pure Pigments. Przez cały tydzień Festiwalu hostessa informowała o @Pure Pigments oraz zachęcała do wchodzenia, robienia sobie zdjęć i oznaczania Goldwell na profilach w mediach społecznościowych, co było nagradzane saszetkami Dualsenses.
Fot. Karol Stańczak, Rafał Nowak, Mateusz Ochocki KFP, Anna Bobrowska KFP