Rozmowa z Rafałem Krajewskim, Artistic Managerem Moroccanoil Polska, o nowości w ofercie marki – usłudze Color Complete i nie tylko.
Rzeczywiście nie jest łatwo z czasem. Ogromna ilość obowiązków, ciągłe podróże i dodatkowo sezon Fashion Week w istocie definiuje wygląd mojego dnia, tygodnia czy w dłuższej perspektywie miesiąca. Jest mi natomiast bardzo miło, że udało nam się spotkać i porozmawiać, bo jest o czym.
Tak. Dużo czasu spędzam na doskonaleniu Działu Edukacji marki. Próbuję połączyć w jeden głos różnorakie osobowości będące częścią mojego teamu. W końcowym rozrachunku najważniejsze jest, by nasi odbiorcy dostali spójną i wyczerpującą informację – tak bardzo potrzebną dziś do pracy z produktami Moroccanoil. Spotykamy sie również w bardzo specjalnym czasie dla marki. Otóż kiedy dokładnie 10 lat temu wprowadzaliśmy nasz flagowy produkt na rynek – Kurację Moroccanoil do każdego rodzaju włosów, ludzie nie dawali nam szans. Dziwili się wręcz, że w portfolio mamy tylko produkt olejowy do włosów. Przypomnę, że byliśmy jedyną i pierwszą marką, która użyła oleju w kosmetyce do pielęgnacji włosów. Fakt, iż w naszym przypadku mówimy o arganie, czyli złocie Maroka, sprawił, że marka została wyniesiona na szczyt i tam już pozostała.
To prawda. Jesteśmy w stanie znaleźć sensowne i szybkie rozwiązanie dotyczące każdego ewentualnego problemu, jaki mogą stworzyć nasze włosy. Począwszy od efektów objętości, przez nawilżenie, a na mocnej, proteinowej odbudowie kończąc. Wszystkie kosmetyki Moroccanoil są łatwe w zastosowaniu, nie wymagają skomplikowanych technik nakładania. Chcieliśmy dać naszym odbiorcom łatwy, przyjemny i o zniewalającym zapachu produkt, który będzie idealnym towarzyszem każdego dnia. Musisz przyznać, że nam się to udało.
No właśnie. Byliśmy pierwsi – ci, którzy wykorzystali olejek arganowy w kosmetyce włosów i dziś, po 10 latach, znów triumfujemy.
Spotykamy sie w czasie światowej premiery naszego nowego dziecka. W Polsce pokazaliśmy je na scenie podczas Hair Forum w Warszawie. Mówię tu o absolutnym hicie na rynku fryzjerskim. To ponowna rewolucja, tym razem dotykająca pięknego koloru.
Moroccanoil przygotował zupełnie nowy serwis salonowy Color Complete. Jest to oparty na technologii ArganID™ system działający na odbudowę i scalanie wiązań włosowych. Każda oksydacyjna koloryzacja łamie jonowe pokrycie łuski włosa. Color Complete całkowicie odbudowuje wnętrze i dokleja wiązania zewnętrzne.
Nie. W przeciwieństwie do innych specyfików, Color Complete nie jest mieszalny w dosłownym tego słowa znaczeniu z żadną masą farbującą. Nie będzie zatem mógł sprawiać trudności z użyciem. Ponownie stworzyliśmy prosty w obsłudze produkt, z którym da sobie radę każdy stylista fryzur, każdy kolorysta. Jednocześnie, co ważne, jak zawsze lubimy się z każdym systemem koloryzacji innych firm, więc dajemy nieskończoność w użyciu. Color Complete to serwis oparty na chemicznej odbudowie wiązań wewnętrznych, a przez wprowadzenie arganii do wnętrza włosa na zasadzie przyciągania jonów sklepiamy włos w jedną całość, co daje efekt utrzymania świeżego koloru nawet po 10-15 myciach.
Zgadza się. Na tym polega ta rewolucja. Udało nam się znaleźć sposób na transport nanokapsuł oleju arganowego do samego rdzenia włosa. To absolutny przełom w dziedzinie koloryzacji i pielęgnacji włosów.
To właśnie kolejny as, który firma wyciąga z rękawa. Jesteśmy kompatybilni z absolutnie każdym oksydacyjnym systemem koloryzacyjnym dostępnym na rynku. Najważniejsze dla Moroccanoil jest utrzymanie pełnowartościowego i lśniącego koloru przez cały czas.
Nie ma to nic wspólnego z czasem pomiędzy usługami ponownych koloryzacji klientów. Jako koloryści możemy jednak dać gwarancję satysfakcji, a co za tym idzie postawić znak nieskończoności w zadowoleniu klientów.
Rafał Krajewski, Artistic Manager, JBS Optima/Moroccanoil
Jako jedyny polski stylista fryzur ukończył w Nowym Jorku specjalistyczny kurs edukacji Moroccanoil dla trenerów. Od najmłodszych lat pasjonował się tańcem towarzyskim, który pomógł mu rozwinąć poczucie piękna i unikalnej estetyki. Po długiej drodze zdobywania wiedzy (w tym w stricte marketingowym zakresie), dokonał kompletnej metamorfozy życia i zajął się fryzjerstwem. Od wielu lat współpracuje z prestiżowymi salonami w Polsce. Nadal szkoli się u najlepszych z branży fryzjerskiej – London Academy Toni&Guy i z nimi współpracuje. To tam ubiegał się o mistrzowskie tytuły. Oprócz codziennej pracy w jednym z warszawskich salonów, stylizuje do sesji zdjęciowych, pokazów mody, filmów fashion. Wśród swojej międzynarodowej klienteli zgromadził rzesze ambasadorów, stylistów i gwiazd show-biznesu. Wszyscy oni dostarczają mu inspiracji do tworzenia nowych stylów oraz dają ogromne zadowolenie z pracy.