Niezwykły show pełen pięknych modelek, niesamowitych fryzur, intrygujących świateł i dźwięków. Do tego największe przeboje w wykonaniu Nicka Sincklera i mamy przepis na udany pokaz, który jest czymś więcej niż standardowym szkoleniem Look&Learn.
Tak wyglądały spotkania w ramach tournée MILA FUTURE inaugurujące pojawienie się na rynku nowej palety farb MILATON.
Ponad 1100 – tyle osób pojawiło się na tournée MILA Professional w ośmiu miastach w całej Polsce. Akcja przybliżająca stylistom fryzur i kolorystom nową odsłonę produktów MILA Professional łącząca fryzjerstwo użytkowe z niebanalną twórczością okazała się sukcesem pełnym niestandardowych rozwiązań i pomysłów na nadchodzący sezon.
Głównym punktem intrygujących spotkań była premiera nowej palety farb Milaton ukazująca nowe, wyjątkowe odcienie umożliwiające tworzenie nowych połączeń kolorystycznych na włosach.
Każdemu z inspirujących spotkań, które odbyły się w Warszawie, Wrocławiu, Zielonej Górze, Szczecinie, Rzeszowie, Katowicach, Poznaniu i Bydgoszczy towarzyszyła wystawa zdjęć uznanego w Europie fotografa Marcina Szpaka oraz pokaz mody Haliny Mrożek - rzeźbiarki, projektantki, kostiumograf i malarki, laureatki wielu prestiżowych nagród specjalizującej się w niekonwencjonalnej modzie o rzeźbiarskim charakterze. Artystyczny charakter widowiska podkreślał dodatkowo występ charyzmatycznego wokalisty Nicka Sincklera, który swoją energią zarażał publiczność i porywał do wspólnej zabawy oryginalną interpretacją największych światowych hitów.
„Future” czyli przyszłość to hasło przyświecające nowej kolekcji MILA Professional. To podróż w czasie z wyjątkowymi produktami pozwalającymi na uzyskanie niezwykłych efektów, które doskonale wyglądają zarówno w codziennych fryzurach przełamując ich banalność, jak i w stylizacjach na specjalne okazje. Na każdym z pokazów przedstawiono sześć fryzur z nowej kolekcji, ponadto w trakcie pokazów przeprowadzono również szkolenie Look&Learn, podczas którego na 4 modelkach pokazano najnowsze techniki koloryzacji i strzyżeń.
Metamorfoz dokonywali Bartosz Bronowicki – dyrektor kreatywny marki oraz Giovanni Pepe – ambasador MILA Professional prosto z Londynu. Na scenie zaprezentowano inspirujące i niestandardowe rozwiązania będące wizją fryzjerstwa przyszłości – użytkowego, a jednocześnie niebanalnego, podkreślającego indywidualizm i obrazującego hasło Mila Professional „aby być kimś, musisz być sobą”.