Jak osiągnąć sukces w salonie? To pytanie nasuwa wiele myśli, analiz, podjęcia działania, podejmowania decyzji.
Opowiem Wam o moich sposobach na sukces. Prowadzenie salonu to niełatwy kąsek. Wiele salonów w dzisiejszych czasach otwiera się i zaraz zamyka. Jest duża konkurencja na rynku, powstają co chwile nowe miejsca z nowymi pomysłami, innowacjami, pięknym wnętrzem. Myślę, że warto zwrócić uwagę na wiele aspektów przy prowadzeniu firmy, a zwłaszcza tego rodzaju firmy, jakim jest salon fryzjerski, ponieważ, jak sami wiecie, fryzjerzy to artyści i czasem ciężko jest połączyć duszę artystyczną z zarządzaniem.
Moje miejsce to przede wszystkim miejsce, w którym czuję, że żyję, a to ważne przy pracy, aby dawała mnóstwo satysfakcji, radości, spełnienia, bo wtedy budzi się w nas kreatywność i twórczość, co przekłada się na naszych klientów. Tworzę domową atmosferę, gdzie ludzie, którzy do mnie przychodzą, mogą się zrelaksować, odpocząć, poczytać książkę, popracować albo po prostu posiedzieć i pomyśleć, zatrzymać się na chwilę, bo życie dziś jest w ogromnym pędzie.
Ważne są również aspekty biznesowe, takie jak zarządzanie personelem, szkolenia, zgrany team, ale myślę, że jeśli czujesz, że jesteś we właściwym miejscu i kochasz to, co robisz, to reszta układa się sama.
Aleksandra Różycka, stylistka fryzur, instruktor Goldwell. Jej pęd do innowacji nie zna granic. Inspiracje czerpie z wszystkiego, co ją otacza. Kreatywne pomysły realizuje w swoim warszawskim salonie Aleksandra Różycka Hair. Bardzo dobrze czuje się w klasycznych stylizacjach, jednak najbardziej lubi tworzyć fryzury awangardowe i nowoczesne. Znakiem rozpoznawczym Oli jest indywidualne podejście do każdej klientki i tworzenie wielowymiarowych efektów kolorystycznych. Jest wielokrotnym zwycięzcą krajowego etapu konkursu Goldwell Color Zoom, dzięki czemu ma możliwość częstych wyjazdów szkoleniowych za granicę i udziału w warsztatach na temat najnowszych trendów.