Po zeszłorocznej innowacji Mirror Room (z ang. Lustrzany Pokój) Goldwell poszedł za ciosem i na tegorocznym LOOK-u zaprezentował swoje produkty w postaci… hologramów 3D!
Wiodącym tematem stoiska Goldwell był efekt Elumenation, czyli sztuka nadawania każdej koloryzacji nadzwyczajnej jaskrawości koloru oraz połysku. Pomagają ją osiągnąć farby Goldwell: Elumen, Topchic & Colorance oraz wprowadzona w 2018 roku innowacja @Pure Pigments – pigmenty bezpośrednie. Nad trzema specjalnie skonstruowanymi stacjami jako hologramy 3D „latały” wymienione wyżej produkty.
Czegoś takiego Targi LOOK jeszcze nie widziały! Całość dopełniał długi na cztery metry neon z logo marki. Nic dziwnego, że to właśnie stoisko Goldwell wyróżniono nagrodą Acanthus Aureus – przyznawane jest ono wystawcom, którzy najlepiej potrafią zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową firmy.
Stoisko szkoleniowe – bez technologicznej innowacji – ale za to jak zawsze z dawką profesjonalizmu i charyzmy instruktorów Goldwell. Gwiazdą niedzielnych szkoleń była Maria Korzeniowska. Jej występ zwieńczyły gromkie brawa i niekończące się selfie z Panią Marią.
Stoisko sprzedażowe Goldwell też miało swoją atrakcję – koło fortuny! Każdy, kto zrobił zakupy, mógł zakręcić kołem i wygrać wartościowe nagrody: koszulki, kosmetyczki, produkty Goldwell. Kolejka niemalała przez oba targowe dni.
Fot. Karol Stańczak