Jeśli odwiedzający targi LOOK otoczeni są osobami z turkusowymi torbami, to znak, że marka Moroccanoil po raz kolejny przyjechała zachwycić polskich stylistów fryzur.
Turkusowy i biały to dwa wiodące kolory marki. W tym roku sprzedażowa część przybrała turkusowe szaty, a szkoleniowa białe. Czy szkoleniowa to dwa stanowiska ustawione na rogach stoiska, do których marka przyzwyczaiła nas w latach ubiegłych? Nie, już nie! Skąd zmiany?
– Zainteresowanie pracą edukatorów Moroccanoil z roku na rok rosło, a w 2018 roku było tak duże, że goście targów blokowali innym przejście. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się stworzyć specjalną część szkoleniową. Zbudowaliśmy piękną i estetycznie prezentującą się scenę, na której Moroccanoil Education Team Polska pokazywał swoje umiejętności – mówi Żaneta Tymińska, Brand Manager marki.
Pracami kierował jak zawsze Rafał Krajewski, Artistic Manager Moroccanoil Polska. Pomagał mu znany z poprzednich edycji targów Angelo Fraccica – włoski szkoleniowiec, który obsługuje pokazy marki na całym świecie.
Zachętą do odwiedzenia stoiska sprzedażowego były nie tylko specjalne oferty targowe, ale także nowa twarz marki. Na wielkim billboardzie umieszczonym w Alei Lipowej znalazła się zjawiskowa modelka Elizabeth Salt, która zastąpiła w roli globalnej ambasadorki Moroccanoil Sarę Sampaio. Goście najczęściej kupowali hit marki – Kurację Moroccanoil. Drugie miejsce na podium zajęła Intensywnie Nawilżająca Maseczka, a trzecie Nawilżający Szampon. Bardzo dużą popularnością cieszyły się także szczotki ceramiczno-termiczne.
Fot. Dawid Surowy