Po zeszÅ‚orocznej innowacji Mirror Room (z ang. Lustrzany Pokój) Goldwell poszedÅ‚ za ciosem i na tegorocznym LOOK-u zaprezentowaÅ‚ swoje produkty w postaci… hologramów 3D!
WiodÄ…cym tematem stoiska Goldwell byÅ‚ efekt Elumenation, czyli sztuka nadawania każdej koloryzacji nadzwyczajnej jaskrawoÅ›ci koloru oraz poÅ‚ysku. PomagajÄ… jÄ… osiÄ…gnąć farby Goldwell: Elumen, Topchic i Colorance w gamie odcieni @Elumenated oraz wprowadzona w 2018 roku innowacja: @Pure Pigments – pigmenty bezpoÅ›rednie. Nad trzema specjalnie skonstruowanymi stacjami jako hologramy 3D unosiÅ‚y siÄ™ wymienione wyżej produkty, wzbudzajÄ…c zdumienie przechodniów.
CzegoÅ› takiego na Targach LOOK jeszcze nie byÅ‚o! CaÅ‚ość dopeÅ‚niaÅ‚ dÅ‚ugi na cztery metry neon z logo marki. Nic dziwnego, że to wÅ‚aÅ›nie stoisko Goldwell wyróżniono nagrodÄ… Acanthus Aureus – przyznawane jest ono wystawcom, którzy najlepiej potrafiÄ… zobrazować swojÄ… wizjÄ™ stoiska w poÅ‚Ä…czeniu ze strategiÄ… marketingowÄ… firmy.
Stoisko szkoleniowe skupiaÅ‚o siÄ™ wokół sceny, na której jak zawsze z profesjonalizmem i charyzmÄ… instruktorzy Goldwell prezentowali upiÄ™cia, stylizacje, strzyżenia oraz kolekcjÄ™ fryzur Color Zoom '19 RÆŽMIX. GwiazdÄ… niedzielnych szkoleÅ„ byÅ‚a Maria Korzeniowska z pokazem „Awangardowe upiÄ™cia inspirowane Color Zoom '19 RÆŽMIX”, który byÅ‚ jej wÅ‚asnÄ… interpretacjÄ… tegorocznej kolekcji trendów od Goldwell. Jej wystÄ™p zwieÅ„czyÅ‚y gromkie brawa i niekoÅ„czÄ…ce siÄ™ selfie z PaniÄ… MariÄ… i jej niepowtarzalnymi stylizacjami.
Stoisko sprzedażowe Goldwell też miaÅ‚o swojÄ… atrakcjÄ™ – koÅ‚o fortuny! Każdy, kto zrobiÅ‚ zakupy, mógÅ‚ zakrÄ™cić koÅ‚em i wygrać gadżety lub produkty Goldwell w różnych pojemnoÅ›ciach. Kolejka nie malaÅ‚a przez oba targowe dni. Ponadto na kupujÄ…cych w niezwykle atrakcyjnej ofercie targowej czekaÅ‚y nie tylko produkty Goldwell, ale także sprzÄ™t OLYMP i nożyczki Kyone.
Fot. Karol Stańczak