Po zeszłorocznej innowacji Mirror Room (z ang. Lustrzany Pokój) Goldwell poszedł za ciosem i na tegorocznym LOOK-u zaprezentował swoje produkty w postaci… hologramów 3D!
Wiodącym tematem stoiska Goldwell był efekt Elumenation, czyli sztuka nadawania każdej koloryzacji nadzwyczajnej jaskrawości koloru oraz połysku. Pomagają ją osiągnąć farby Goldwell: Elumen, Topchic i Colorance w gamie odcieni @Elumenated oraz wprowadzona w 2018 roku innowacja: @Pure Pigments – pigmenty bezpośrednie. Nad trzema specjalnie skonstruowanymi stacjami jako hologramy 3D unosiły się wymienione wyżej produkty, wzbudzając zdumienie przechodniów.
Czegoś takiego na Targach LOOK jeszcze nie było! Całość dopełniał długi na cztery metry neon z logo marki. Nic dziwnego, że to właśnie stoisko Goldwell wyróżniono nagrodą Acanthus Aureus – przyznawane jest ono wystawcom, którzy najlepiej potrafią zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową firmy.
Stoisko szkoleniowe skupiało się wokół sceny, na której jak zawsze z profesjonalizmem i charyzmą instruktorzy Goldwell prezentowali upięcia, stylizacje, strzyżenia oraz kolekcję fryzur Color Zoom '19 RƎMIX. Gwiazdą niedzielnych szkoleń była Maria Korzeniowska z pokazem „Awangardowe upięcia inspirowane Color Zoom '19 RƎMIX”, który był jej własną interpretacją tegorocznej kolekcji trendów od Goldwell. Jej występ zwieńczyły gromkie brawa i niekończące się selfie z Panią Marią i jej niepowtarzalnymi stylizacjami.
Stoisko sprzedażowe Goldwell też miało swoją atrakcję – koło fortuny! Każdy, kto zrobił zakupy, mógł zakręcić kołem i wygrać gadżety lub produkty Goldwell w różnych pojemnościach. Kolejka nie malała przez oba targowe dni. Ponadto na kupujących w niezwykle atrakcyjnej ofercie targowej czekały nie tylko produkty Goldwell, ale także sprzęt OLYMP i nożyczki Kyone.
Fot. Karol Stańczak