Jeśli odwiedzający targi LOOK otoczeni są osobami z turkusowymi torbami, to znak, że marka Moroccanoil po raz kolejny przyjechała zachwycić polskich stylistów fryzur.
Turkusowy i biały to dwa wiodące kolory marki. W tym roku sprzedażowa część przybrała turkusowe szaty, a szkoleniowa białe. Czy szkoleniowa to dwa stanowiska ustawione na rogach stoiska, do których marka przyzwyczaiła nas w latach ubiegłych? Nie, już nie! Skąd zmiany?
Zainteresowanie pracą edukatorów Moroccanoil z roku na rok rosło, a w 2018 roku było tak duże, że goście targów blokowali innym przejście. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się stworzyć specjalną część szkoleniową. Zbudowaliśmy piękną, minimalistyczną i estetycznie prezentującą się scenę, na której Moroccanoil Education Team Polska pokazywał swoje umiejętności – mówi Żaneta Tymińska, Brand Manager marki.
Pracami kierował jak zawsze Rafał Krajewski, Artistic Manager Moroccanoil Polska. Pomagał mu znany z poprzednich edycji targów Angelo Fraccica – włoski szkoleniowiec, który obsługuje pokazy marki na całym świecie. Do tej pory edukatorzy Moroccanoil prezentowali na targach upięcia. W tym roku rozszerzyli pokaz o strzyżenia długich włosów. Już niedługo trafi ono do oferty szkoleniowej marki.
Zachętą do odwiedzenia stoiska sprzedażowego były nie tylko specjalne oferty targowe, ale także nowa twarz marki. Na wielkim billboardzie umieszczonym w Alei Lipowej znalazła się zjawiskowa modelka Elizabeth Salt, która zastąpiła w roli globalnej ambasadorki Moroccanoil Sarę Sampaio. Goście najczęściej kupowali hit marki – Kurację Moroccanoil. Drugie miejsce na podium zajęła Intensywnie Nawilżająca Maseczka, a trzecie Nawilżający Szampon. Bardzo dużą popularnością cieszyły się także szczotki ceramiczno-termiczne.
Fot. Dawid Surowy