W zabytkowej bibliotece Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie odbył się pokaz kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/2020 „Age is just a number”. Fryzury do pokazu wykonała marka Moroccanoil.
Łukasz Jemioł to czołówka polskich projektantów. Na jego pokazy przychodzą gwiazdy z pierwszych stron gazet. Nie inaczej było tym razem. Swoją obecnością wydarzenie uświetniły wierne fanki talentu Łukasza: Hanna Lis, Monika Olejnik, Małgorzata Rozenek-Majdan, Maffashion, Anita Werner, Małgorzata Socha, Agnieszka Dygant. Pokaz wyreżyserowała specjalistka w tym temacie – Katarzyna Sokołowska. Gwiazdami pokazu były Urszula Dudziak, Lidia Popiel, Katarzyna Fortuna, Agnieszka Ścibior i Dagmara Radzikowska, które wystąpiły wyjątkowo w roli modelek.
Na wybiegu przedstawiono czterdzieści sylwetek inspirowanych latami 70. i klimatem vintage. Ubrania stanowiły zaskakującą interpretację stylu hippie przedstawionego w minimalistycznym wydaniu. Zaprezentowane ubrania zostały uszyte ze szlachetnych tkanin: kaszmiru, weluru, żakardu, cupro, wełny. Projektant odważnie zestawił je z najwyższej jakości jeansem i bawełną oraz subtelnym jedwabiem.
Za fryzury modelek odpowiedzialny był team Moroccanoil w składzie: Rafał Krajewski (Artistic Manager), Rafał Mesek, Beata Skubisz, Anna Tomczyk, Sylwia Puciato, Joanna Żaglewska i Katarzyna Banach. Styliści fryzur w porozumieniu z projektantem i główną stylistką pokazu Agnieszką Ścibior stworzyli delikatne, klasyczne uczesania, z przedziałkiem pośrodku i lekkimi zgnieceniami, które doskonale współgrały z kreacjami.
Inspirowaliśmy się jesienią, naturalnością, wolnością, wiatrem. Wykreowaliśmy kobiecość w najczystszej postaci – mówi Rafał Krajewski. – Fryzury były ponadczasowe i dlatego idealnie wpisały się w tytuł kolekcji „Wiek jest tylko liczbą” – dodaje.
Fot. Wojciech Gruszczyński / Photostory Michał Pawlak
O Moroccanoil: 10 lat temu iskra inspiracji przedefiniowała branżę profesjonalnych produktów do włosów poprzez stworzenie kultowego produktu bazującego na oleju organowym – Kuracji Moroccanoil. Dekadę później nasza pasja cały czas się rozwija. Oprócz linii produktów do włosów stworzono Moroccanoil Body™ and Moroccanoil Sun™: luksusowe kolekcje kosmetyków inspirowanych Morzem Śródziemnym, które pozostawiają skórę odżywioną, naturalnie promienną i piękną. Dziś Moroccanoil jest dostępny w ponad 65 krajach i nasz cel pozostaje ten sam:
wzmacniać piękne transformacje i tworzyć produkty, które dodają pewności siebie. Produkty Moroccanoil są dostępne w salonach fryzjerskich, salonach SPA i online. Odwiedź Moroccanoil.com. Dla codziennej dawki inspiracji śledź profile Moroccanoil na Twitterze i Instagramie, zapisz się do naszych turtoriali na YouTube i znajdź nas na Facebooku!
W Polsce oficjalnym dystrybutorem Moroccanoil jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.
www.moroccanoil.com
www.jbsoptima.pl