Global Zoom, czyli coroczne wydarzenie gromadzące blisko trzy tysiące stylistów Goldwell z całego świata, zmieni się w 2020 roku w Kao Salon Global Experience, a konkurs Color Zoom w Global Creative Awards.
To dwie najważniejsze wiadomości przekazane uczestnikom Global Zoom 2019, który miał miejsce w Wiedniu 29 i 30 września.
Zanim jednak szefowie koncernu Kao, do którego należy marka Goldwell, oznajmili te rewolucyjne zmiany, wydarzenie toczyło się znanym od lat rytmem. Niedziela 29 września przebiegła pod znakiem rywalizacji najlepszych kolorystów w konkursie Color Zoom Challenge i wieczornej gali. To w jej czasie poznaliśmy zwycięzców konkursu.
• J Lim z Singapuru w kategorii New Talent
• Irakli Sardalishvili z Rosji w kategorii Creative
• Yuujin Ho z Singapuru w kategorii Partner
Ukoronowaniem gali był pokaz kolekcji Goldwell na 2020 rok. Nosi tytuł INTREPID i jest częścią kierunku, który będzie napędzał markę przez cały rok: HAIR | STYLE | COLOR.
Poniedziałek to tradycyjnie dzień, w którym swój kunszt pokazują najlepsze akademie fryzjerskie. Na scenie swoje prace zaprezentowali: Mario Krankl (Globalny Ambasador Goldwell), Hare & Bone, M&P oraz icono. Dzień i jednocześnie cały Global Zoom zakończył się niepowtarzalnym balem maskowym we wnętrzach architektonicznej perły Wiednia – Pałacu Hofburg.
Nadchodzący rok będzie ekscytującym czasem dla Goldwell. 11-12 października 2020 r. styliści spotkają się w Amsterdamie na Kao Salon Global Experience. W ramach wydarzenia zostanie rozstrzygnięty konkurs Global Creative Awards aż w 7 kategoriach. Ale o tym wkrótce...