Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Moroccanoil Partnerem Prezentującym Konkurs Piosenki Eurowizji 2020

data publikacji  2020-01-21  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

W 2019 roku Moroccanoil był oficjalnym i wyłącznym Partnerem Fryzjerskim Konkursu Piosenki Eurowizji, który odbył się w Tel Awiwie.  

W 2019 roku Moroccanoil był oficjalnym i wyłącznym Partnerem Fryzjerskim Konkursu Piosenki Eurowizji, który odbył się w Tel Awiwie. Współpraca obu podmiotów – Europejskiej Unii Nadawców, która organizuje konkurs, i Moroccanoil wypadła znakomicie, dlatego postanowiono sformalizować ją do 2024 roku. Na jej mocy Moroccanoil został Partnerem Prezentującym (Presenting Partner) Eurowizję w 2020 roku w czasie konkursu w Rotterdamie. Dodatkowo jako główny sponsor corocznej imprezy, która dociera do blisko 200 milionów widzów na całym świecie, otrzymał szerokie prawa medialne i cyfrowe w ramach partnerstwa na pięć kolejnych konkursów Eurowizji, czyli aż do 2024 roku.

Współpraca obu podmiotów – Europejskiej Unii Nadawców, która organizuje konkurs, i Moroccanoil wypadła znakomicie, dlatego postanowiono sformalizować ją do 2024 roku. Na jej mocy Moroccanoil został Partnerem Prezentującym (Presenting Partner) Eurowizję w 2020 roku w czasie konkursu w Rotterdamie. Dodatkowo jako główny sponsor corocznej imprezy, która dociera do blisko 200 milionów widzów na całym świecie, otrzymał szerokie prawa medialne i cyfrowe w ramach partnerstwa na pięć kolejnych konkursów Eurowizji, czyli aż do 2024 roku.

Co roku na czas Eurowizji Moroccanoil będzie delegował swój zespół stylistów fryzur, aby zapewnić profesjonalną pielęgnację włosów i innowacyjną stylizację dla artystów podczas prób i konkursu na żywo, który jest transmitowany do ponad 40 krajów.

„Z przyjemnością witamy Moroccanoil jako Partnera Prezentującego Konkurs Piosenki Eurowizji w 2020 roku i później. To idealne partnerstwo między największą na świecie imprezą muzyczną na żywo, a wiodącą światową marką kosmetyczną. Z niecierpliwością wyczekujemy współpracy z Moroccanoil, który sprawi, że uczestnicy będą wyglądać tak dobrze jak brzmieć” – mówi Jon Ola Sand, Executive Supervisor Europejskiej Unii Nadawców, nadzorujący Konkurs Piosenki Eurowizji.

„To zaszczyt dla Moroccanoil, że został Partnerem Prezentującym Konkurs Piosenki Eurowizji. Jestem podekscytowany dzieleniem się naszą marką premium i jej wartościami w całej Europie i Australii poprzez to wspaniałe wydarzenie” – dodaje David Cohen, Executive Chairman Moroccanoil.

W tym roku Eurowizja odbędzie się w Rotterdamie w Holandii w dniach 12, 14 i 16 maja.

W 2019 roku Moroccanoil był oficjalnym i wyłącznym Partnerem Fryzjerskim Konkursu Piosenki Eurowizji, który odbył się w Tel Awiwie. Współpraca obu podmiotów – Europejskiej Unii Nadawców, która organizuje konkurs, i Moroccanoil wypadła znakomicie, dlatego postanowiono sformalizować ją do 2024 roku. Na jej mocy Moroccanoil został Partnerem Prezentującym (Presenting Partner) Eurowizję w 2020 roku w czasie konkursu w Rotterdamie. Dodatkowo jako główny sponsor corocznej imprezy, która dociera do blisko 200 milionów widzów na całym świecie, otrzymał szerokie prawa medialne i cyfrowe w ramach partnerstwa na pięć kolejnych konkursów Eurowizji, czyli aż do 2024 roku.

Po raz trzeci autorem scenografii został Florian Wieder. Artysta inspirował się hasłem tegorocznego konkursu - "Open up" oraz nizinnym krajobrazem Holandii. Na scenie zapanuje prostota! (fot. NPO/AVROTROS/NOS)


O Moroccanoil: W 2008 roku iskra inspiracji przedefiniowała branżę profesjonalnych produktów do włosów poprzez stworzenie kultowego produktu bazującego na oleju organowym – Kuracji Moroccanoil. Ponad dekadę później pasja cały czas się rozwija. Oprócz linii produktów do włosów stworzono Moroccanoil Body™ i Moroccanoil Sun™: luksusowe kolekcje kosmetyków inspirowanych Morzem Śródziemnym, które pozostawiają skórę odżywioną, naturalnie promienną i piękną. Dziś Moroccanoil jest dostępny w ponad 65 krajach, ale cel pozostaje ten sam: wzmacniać piękne transformacje i tworzyć produkty, które dodają pewności siebie. Produkty Moroccanoil są dostępne w salonach fryzjerskich, salonach SPA i online.
Odwiedź Moroccanoil.com. Dla codziennej dawki inspiracji śledź profile Moroccanoil na Twitterze i Instagramie, zapisz się do turtoriali na YouTube i znajdź Moroccanoil na Facebooku.


O Konkursie Eurowizji i Europejskiej Unii Nadawców: Konkurs Eurowizji jest największym na świecie wydarzeniem muzycznym transmitowanym na żywo. Od początku, tj. od 1956 roku, organizuje go Europejska Unia Nadawców (European Broadcasting Union – EBU), organizacja skupiająca głównie europejskie publiczne stacje radiowe i telewizyjne (aktualnie reprezentuje 116 organizacji medialnych z 56 krajów Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz 34 powiązanych z nią z Azji, Afryki, Australii i obu Ameryk). Finał konkursu, w którym biorą udział artyści z krajów członkowskich EBU prezentujący premierowe utwory, odbywa się zawsze w państwie, które zwyciężyło w poprzednim roku(wydarzenie jest współprodukowane przez EBU i przez publicznego nadawcę zwycięskiego państwa). 43 nadawców wzięło udział w Konkursie w 2019 roku. Oglądało go ponad 180 mln widzów telewizyjnych z 40 krajów i miliony online. Zwyciężył reprezentant Holandii Duncan Laurence z piosenką „Arcade”. Stąd Konkurs Eurowizji w 2020 roku odbędzie się w Rotterdamie.
Więcej informacji o Eurowizji można znaleźć na oficjalnej stronie eurovision.tv oraz w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.


W Polsce oficjalnym dystrybutorem Moroccanoil jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.

www.jbsoptima.pl | Instagram: @jbsoptima | Facebook: @jbsoptima

 


 


Komentarze

Kaaral manniskan
RoKoKo facet
ab Moroccanoil
b AdrionTrade
Montibello
Adrion 2

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur