Davines Polska poszerza swoją ofertę edukacyjną skierowaną do fryzjerów. 2 marca wystartowała platforma na urządzenia mobilne DavinesEDU.
To codzienna dawka inspiracji, dostęp do szkoleń w wykonaniu mistrzów sztuki fryzjerskiej, najświeższe informacje ze świata Davines, ale nie tylko. Co jeszcze czeka na uczestników programu?
Integralnym obszarem działalności Davines, włoskiego producenta profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów, jest edukacja fryzjerów. W tym celu marka, obecna w Polsce już od 11 lat, organizuje szkolenia z zaangażowaniem krajowych Trenerów Davines oraz członków Akademii Allilon, którzy uczą, w jaki sposób poprawiać jakość wykonywanych usług – koloryzacji, strzyżenia i pielęgnacji. Spotkania odbywają się zarówno w warszawskiej Akademii Davines More Inside House, jak i salonach w całej Polsce. W związku z dużym zainteresowaniem ofertą edukacyjną firma Sustainable Beauty, polski dystrybutor marki, opracowała unikalne narzędzie do przekazywania wiedzy i rozwijania umiejętności pasjonatów fryzjerstwa – platformę online DavinesEDU. Program skierowany jest nie tylko do osób współpracujących z Davines, ale także do wszystkich chcących doskonalić swój warsztat.
Platforma DavinesEDU oferuje dostęp do edukacji i inspiracji fryzjerskich z poziomu urządzeń mobilnych. Uczestnicy mogą wziąć wirtualny udział w szkoleniach w wykonaniu mistrzów z Akademii Allilon, Davines National Master Trainer Tomasza Bronowickiego oraz Davines International Master Trainer Małgorzaty Piechocińskiej. W programie zaplanowano cykl szkoleń transmitowanych na żywo, aby umożliwić fryzjerom zadawanie pytań, na które na bieżąco będą odpowiadali prowadzący. Na platformie znajdą się materiały wideo, które będzie można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie.
Na członków DavinesEDU czekają również angażujące elementy jak quizy i misje. Wprowadzenie grywalizacji urozmaica zdobywanie rzetelnej wiedzy i rozwijanie kreatywności. Dla najbardziej zaangażowanych uczestników przewidziano nagrody w postaci produktów, akcesoriów kosmetycznych i bonów na szkolenia. Społeczność nowej platformy Davines uzyska priorytetowy dostęp do nowości produktowych, kolekcji i planowanych wydarzeń. DavinesEDU to także źródło codziennych inspiracji, porad i wskazówek, jak poprawiać jakość życia zawodowego profesjonalistów z branży fryzjerskiej. To miejsce do wzajemnej wymiany doświadczeń i umiejętności, zgłębiania tajników dbania o włosy i doskonalenia rzemiosła w najbardziej komfortowy z możliwych sposobów.
Szczegóły DavinesEDU można znaleźć na stronie www.davines.edu.pl. Aby wziąć udział w programie, należy wypełnić formularz dostępny na dedykowanej witrynie. Następnie na wskazany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Udział w pierwszym miesiącu jest bezpłatny.
Innowacyjna platforma do edukacji online bogata jest w korzyści, które marka Davines przygotowała z myślą o profesjonalistach chcących podnosić poziom fryzjerstwa w Polsce.
Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 85 krajach świata. Hair Art Director marki Davines jest Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.
Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska