Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

ODMRAŻANIE GOSPODARKI NIE DLA FRYZJERÓW I KOSMETYCZEK! TA AKCJA MA TO ZMIENIĆ

data publikacji  2020-04-29  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Setki zdjęć z torbami na gÅ‚owach to symbol ogólnopolskiej akcji #ChceDoSalonu, która ruszyÅ‚a w internecie. Tak fryzjerzy, kosmetyczki i ich klienci chcÄ… wymóc na rzÄ…dzie zmianÄ™ decyzjÄ™ odnoÅ›nie planu odmrażania gospodarki i przyspieszyć otwarcie salonów. W akcji biorÄ… udziaÅ‚ najlepsi polscy styliÅ›ci, salony i producenci kosmetyków. 

Blisko 1/3 Polaków (32%) wskazuje potrzebÄ™ wizyty u fryzjera i kosmetyczki jako najważniejszÄ… do zrealizowania, zaraz po zniesieniu ograniczeÅ„ w zwiÄ…zku z pandemiÄ… COVID-19. JednoczeÅ›nie tylko 20% deklaruje, że uda siÄ™ np. do galerii handlowych po ich otwarciu.* Mimo to, rzÄ…d nie przewiduje szybkiego otwarcia salonów. Zaplanowano je dopiero na III etap, nadal bez konkretnych dat. Inicjatorzy ogólnopolskiej akcji #ChceDoSalonu chcÄ… zwrócić uwagÄ™ premiera Morawieckiego na konieczność zmiany tych planów, ostrzegajÄ…c przed zaÅ‚amaniem siÄ™ branży hair & beauty w Polsce.  

Setki zdjęć z torbami na głowach to symbol ogólnopolskiej akcji #ChceDoSalonu, która ruszyła w internecie. Tak fryzjerzy, kosmetyczki i ich klienci chcą wymóc na rządzie zmianę decyzję odnośnie planu odmrażania gospodarki i przyspieszyć otwarcie salonów. W akcji biorą udział najlepsi polscy styliści, salony i producenci kosmetyków.

źródło: Infuture Institute

„Mówimy gÅ‚osem tysiÄ™cy fryzjerów i kosmetyczek, którym grozi bankructwo oraz setek tysiÄ™cy Polaków, dla których rzÄ…d otwiera sklepy budowlane w weekendy i galerie handlowe, nie myÅ›lÄ…c o ich podstawowych potrzebach, jak obciÄ™cie wÅ‚osów.” – alarmuje Sebastian MaÅ›ka z Versum, inicjator akcji #ChceDoSalonu.

„Mówimy gÅ‚osem tysiÄ™cy fryzjerów i kosmetyczek, którym grozi bankructwo oraz setek tysiÄ™cy Polaków, dla których rzÄ…d otwiera sklepy budowlane w weekendy i galerie handlowe, nie myÅ›lÄ…c o ich podstawowych potrzebach, jak obciÄ™cie wÅ‚osów.” – alarmuje Sebastian MaÅ›ka z Versum, inicjator akcji #ChceDoSalonu.

źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Salony fryzjerskie otworzyła już Dania. Obecnie przeżywają oblężenie, a na wizytę czeka się tygodniami.**
“Jeszcze przed oficjalnym zakazem, wiÄ™kszość z nas solidarnie i z wÅ‚asnej inicjatywy zamknęła salony, pozbawiajÄ…c siÄ™ dochodów już w poÅ‚owie marca. Teraz chcemy wrócić do pracy. Procedury higieniczne i dezynfekcyjne sÄ… w naszej branży znane i stosowane od zawsze. SpecjaliÅ›ci beauty sÄ… przygotowani do radzenia sobie z najwyższymi wymogami sanitarnymi, lepiej niż jakakolwiek inna branża niemedyczna. Dzisiaj, pozbawieni dochodów, fryzjerzy rozwijajÄ… rynek usÅ‚ug domowych, który nie jest bezpieczny dla nikogo. Prosimy, pozwólcie nam wrócić do pracy i bezpieczne usÅ‚ugi naszym klientom. W przeciwnym razie kilkaset tysiÄ™cy ludzi straci pracÄ™” podkreÅ›la w imieniu branży Dariusz MiÅ‚ek z salonów Milek Design

W kraju działa ponad 100 tysięcy salonów fryzjerskich, kosmetycznych, masażu, SPA, manicure i tatuażu. Od 1 kwietnia 2020 roku nie mają możliwości zarabiania. Przedłużanie tego stanu doprowadzi je do bankructwa i znacznego wzrostu bezrobocia w Polsce.
“Nie ignorujemy zagrożenia epidemiologicznego i nie chcemy go deprecjonować. Edukujemy i promujemy rozważny i bezpieczny powrót do pracy z klientami” - podkreÅ›la Sebastian MaÅ›ka.
Uczestnicy akcji #ChceDoSalonu liczą, że ogólnopolska akcja i zaangażowanie salonów oraz ich klientów spowoduje zmianę rządowych priorytetów.

„Akcja ma charakter informacyjny. Rozumiemy, że rzÄ…d musi podjąć trudnÄ… decyzjÄ™, ale chcemy, żeby byÅ‚ Å›wiadomy konsekwencji” – dodajÄ… uczestnicy akcji.
#ChceDoSalonu to akcja, która kryje coś więcej niż tylko potrzebę zarobku. To utrzymanie podjętych, zaawansowanych zabiegów kosmetologicznych i terapii ciała. To nie tylko "przyjemność", ale także potrzebna rutyna dnia codziennego kobiet i mężczyzn" - mówi Aleksandra Dworska z BeautyBoss.pl.

Szczegóły akcji dostępne są na stronie: www.chcedosalonu.pl, a także dedykowanych kanałach social media:
FB: www.facebook.com/chcedosalonu,
Instagram: www.instagram.com/chcedosalonu

* Infuture Institute
** www.bbc.com/news/world-europe-52360452


O Versum
Versum to najbardziej kompleksowe narzędzie do zarządzania salonami urody, obecne w blisko 100 krajach na całym świecie. Obsługuje miesięcznie prawie 3 miliony wizyt o wartości około 5 miliardów złotych rocznie. System oferuje szerokie wsparcie dla branży hair&beauty, w tym szybkie płatności Moment Pay, zintegrowane z funkcją przedpłat. Pomaga m.in. zarządzać kalendarzem i personelem, prowadzi automatyczne działania marketingowe, monitoruje zasoby, kontroluje magazyn produktów oraz jest bazą wiedzy o klientach. Z Versum korzysta blisko 50 tysięcy profesjonalistów, w tym najlepsi specjaliści branży hair&beauty. Firma powstała w 2011 r. w Bielsku Białej.
Od początku pandemii Versum aktywnie wspiera branżę w walce ze skutkami kryzysu, podejmując szereg działań, jak usługa przedpłaconych bony online, uruchomienie e-commerce dla salonów, czy program #FryzjerzyFighterzy, zorganizowany wspólnie z marką Fale Loki Koki.

 


 


Komentarze

b AdrionTrade
Davines
Montibello
RoKoKo facet
ab Goldwell
ab Moroccanoil

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzÄ…ce wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur