Goldwell jest zaszczycony, że może przedstawić swojego nowego Globalnego Ambasadora – Angelo Seminarę. Jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych na świecie stylistów, Seminara będzie tworzył dla Goldwell limitowane kolekcje fryzur oraz inspirował markę do wymyślania innowacyjnych produktów i usług. Będzie także reprezentował Goldwell na swoich social mediach oraz w czasie wydarzeń branżowych i prasowych.
Awangardowy styl pracy Seminary przyniósł mu niezliczoną ilość nagród. Jego praca i kariera śledzona jest przez fryzjerów, fotografów, stylistów i modelki z całego świata. Kreował fryzury dla największych domów mody: Chanel, Valentino, Hermès, Stella McCartney, Dolce & Gabbana. Swoją niekończącą się pasję do kreatywności wyrażał, czesząc do sesji zdjęciowych najbardziej znaczących tytułów: Harper’s Bazaar, Vanity Fair, Vogue Italia, Vogue Paris, Dazed and Confused. Czterokrotnie zdobył tytuł Brytyjskiego Fryzjera Roku (British Hairdresser of the Year).
Przełomowe wizje Seminary i najnowocześniejsze techniki, które stosuje, wytyczyły drogi dla innych stylistów i kolorystów. Jego wyobraźnia, umiejętności i kreatywność poprowadziły go stworzenia nowych technik w koloryzacji. Angelo zmiksował ombré i balejaż, używając specjalnie zaprojektowanego przezroczystego samoprzylepnego paska. Dzięki temu otrzymał delikatne i poukrywane rozjaśnienia. Seminara osiągnął także wcześniej niemożliwy do zrealizowania rozkład kolorów: od mocnych i kontrastowych po bardziej subtelne i wyszukane odcienie.
„Goldwell jako marka zawsze przewodziła w innowacjach, wyposażając branżę fryzjerską w narzędzia, które wspierają kreatywność i rozwój”, mówi Angelo Seminara. „Jestem bardzo podekscytowany, że będę mógł wprowadzać kolejne innowacje wraz z zespołem Goldwell”.
Dodatkowo dzięki ekskluzywnej współpracy z kuratorką mody, Judith Clark, kunszt Seminary można było zobaczyć w jego pięknych i charakterystycznych instalacjach muzealnych. Prace Seminary były częścią wystaw Chloe Attitudes w Palais de Tokyo, Diana Vreeland retrospective w Museo, Dresses of Frida Kahlo w Meksyku, Homo Faber, Fashion Inside and Out w czasie Biennale w Wenecji w 2018 roku, Lanvin Dialogues w Fosun Foundation 2019 oraz Louis Vuitton’s La Galerie w Asnières.
„Niebywała kreatywności Angelo i jego zaangażowanie w przesuwanie granic fryzjerstwa pozwoli Goldwell przenieść zobowiązanie marki do dostarczania najbardziej rewolucyjnych produktów i usług, pobudzających wyobraźnię każdego stylisty, na jeszcze wyższy poziom”, mówi John Moroney, Dyrektor Kreatywny Kao Salon Division.
@angeloseminara_hair | @seminaraangelo
Produkty Goldwell są dostępne wyłącznie w salonach fryzjerskich.
W Polsce oficjalnym dystrybutorem Goldwell jest JBS Kisielewski Turos Kisielewski sp. j. z Gdańska.