Na 2021 rok Goldwell przygotował dwie kolekcje: ESSENTIALISM - Editorial Collection oraz NIGHT MOVES - Couture Collection
W 2021 roku koloryzacje i stylizacje koncentrują się na tym, co naprawdę ważne: na tym, co daje komfort i poczucie normalności. Doceniamy to, co istotne i porzucamy to, co zbędne. Pozwala nam to przejąć kontrolę i stworzyć poczucie bezpieczeństwa i kontroli. Nazywamy to esencjalizmem (ESSENTIALISM).
W 2021 roku koloryzacja czerpie inspirację bezpośrednio z mody. Trendy kolorystyczne balansują pomiędzy neutralnymi, ziemistymi odcieniami, a metalicznymi blaskami stylu vintage, które płynnie łączą się ze sobą, tworząc harmonijną równowagę.
Paleta ESSENTIAL NEUTRALS charakteryzuje się delikatnością na każdym poziomie. To wyblakłe, mniej nasycone kolory, od ciemniejszych do jaśniejszych tonów, które momentami mają prawie pastelowy charakter.
Czas powiedzieć „do widzenia” odważnym, popowym kolorom. Nadchodzą tony NOSTALGIC BRIGHTS inspirowane czarującymi retro kolorami lat 70. Pomarańczowy, zielony i liliowy wracają w nostalgicznym wydaniu.
To idealna fuzja kolorów, bez podziałów i linii. Ta prosta technika z wolnej ręki pozwala na płynne przejście tonacji kolorystycznych na całych włosach. Kolory mieszają się i łączą się ze sobą. Możliwości są nieograniczone – gradient kolorów przebiega od ciemnych do jasnych, ton w ton lub innych dowolnych kolorów. Zmieszane palcami kolory przepływają naturalnie bez widocznej linii granicznej.
Stylizacja podąża za esencjalizmem w formie miękkich kształtów. Żadnych ostrych linii ani ekstremalnych cięć. Kształt i forma poruszają się po obszernych formach i miękkich, spokojnych kształtach. Naturalnych, lekkich, podstawowych.
Tekstura włosów prezentuje całe spektrum: od naturalnych, niesfornych loków, po miękkie, delikatne fale. Włosy muszą się poruszać. Bez mocno utrwalonych, ukształtowanych i nieruchomych stylizacji. Naturalna struktura włosów powinna być wspierana i celebrowana. Fale i loki to najważniejsza forma tekstury i deklaracja stylu – zarówno w formie naturalnej, jak i wykreowanej w salonie.
W tym roku Goldwell Creative Team stworzył Couture Collection NIGHT MOVES, która oddaje ducha ery disco lat 70. Moda niezmiennie kontynuuje czerpanie inspiracji z lat siedemdziesiątych i fryzjerstwo również podąża tą ścieżką, wprowadzając retro kształty i zaktualizowane tekstury. Rezultat jest efektowny, seksowny i nowoczesny. NIGHT MOVES oddaje ducha dekady disco w sposób, do którego wszyscy możemy się odnieść – to wspaniałe uczucie ucieczki, kiedy masz możliwość tańczenia, gdy nikt nie patrzy. Po chaosie 2020 roku mała ucieczka wszystkim wyjdzie na dobre – nawet jeśli będzie to oznaczać podkręcenie muzyki i taniec do ulubionych melodii retro.
Cięcia i stylizacje inspirowane są vintage lookami lat 70. – od loków diw disco, po pierzaste warstwy w stylu Farrah Fawcett. Tekstura, loki i fale są kluczem do stworzenia tych ikonicznych stylizacji – od naturalnych, niesfornych loków po miękkie, rozwlekłe fale. Włosy muszą mieć ruch i być pełne objętości.
Zdjęcia: Ralph Mecke
Włosy (stylizacja): Daniel Martin
Włosy (koloryzacja): Goldwell International Artists
Make-up: Jochen Pahs
Stylizacja: Ingo Nahrwold
O Goldwell
Goldwell jest marką fryzjerską będącą częścią portfolio Kao Salon Division. Profesjonalne produkty do włosów zostały stworzone, by realizować aspiracje stylistów i ich klientów. Od 1948 roku Goldwell dał się poznać dzięki przełomowym innowacjom w branży fryzjerskiej, takim jak: wiodące na rynku fryzjerskim farby Topchic, Colorance i Elumen, wysokiej jakości linie do pielęgnacji i stylizacji włosów Kerasilk, StyleSign i Dualsenses oraz technologicznie zaawansowane produkty i usługi do tworzenia trwałej ondulacji oraz tekstury. Bogate portfolio Goldwell, zaawansowane szkolenia i głęboka wiedza wspólnie tworzą markę kompletną, która w pełni odpowiada na potrzeby stylistów i ich klientów. Z corocznym przewodnikiem stylu ogłaszanym podczas imponującego Kao Salon Global Experience Goldwell ustanawia trendy w modzie fryzjerskiej, które inspirują stylistów fryzur na całym świecie.
Więcej informacji o Goldwell: www.goldwell.pl
O Kao Salon Division
Kao Salon Division jest częścią Skin Care and Hair Care Business Kao Corporation. Oferuje profesjonalne produkty i usługi dla fryzjerów na całym świecie. Jest liderem trendów w branży fryzjerskiej, jak również domem dla takich marek jak Goldwell, KMS, Oribe i Varis. Misją Kao Salon Division jest wzbogacanie codziennego życia stylistów, właścicieli salonów i ich klientów poprzez zaufane partnerstwo, indywidualne wsparcie salonów oraz ekskluzywnie dedykowane salonom portfolio zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących szkoleń.
Więcej informacji o Kao Salon Division: www.kaosalondivision.com