Od 2019 roku Moroccanoil jest jednym z głównych sponsorów Eurowizji. W ubiegłym roku impreza nie odbyła się z powodu pandemii koronawirusa. W tym roku Europejska Unia Nadawców zapowiada, że konkurs będzie miał miejsce 18, 20 i 22 maja w Rotterdamie lub online. W związku z tym Moroccanoil ogłasza konkurs na najlepszą witrynę salonową inspirowaną Eurowizją o nazwie „Ulubieńcy Backstage’u”.
Konkurs trwa od 1 marca do 20 kwietnia.
Przede wszystkim salon musi pracować na produktach Moroccanoil. Już dziś możesz dołączyć do rodziny salonów Moroccanoil – skontaktuj się z Oficjalnym Dystrybutorem Moroccanoil w Polsce – firmą JBS Optima sp. z o.o. sp. k.
1. Salon kupuje konkursowy pakiet produktów Moroccanoil.
2. Tworzy witrynę inspirowaną Eurowizją *.
3. Pokazuje ducha Eurowizji i swoją kreatywność.
4. Publikuje zdjęcie witryny na instagramie. Dodaje odpowiednie oznaczenia (@) oraz hasztagi. Zdjęcie witryny musi być wysokiej jakości, ostre i dobrze oświetlone.
* Witryna musi pokazywać i zawierać:
• Wyjazd do Rotterdamu dla 2 osób z 3 noclegami
• Zapewniony lot
• Pobyt w hotelu 5*
• 1 000 EUR na własne wydatki
• Zwiedzanie backstage’u Eurowizji
• Bilety VIP na półfinał i finał
• Udział w VIP-owskim cocktail party
• Torba stylisty i 12 top produktów Moroccanoil
• 6 Suszarek z Jonizacją Power Performance
• 6 Tytanowych Lokówek Everlasting Curl
• 6 Tytanowych Prostownic Perfectly Polished
• 6 zestawów szczotek (z 5 szczotkami)
• Zestaw pojemności technicznych (12 szt.)
Salon będzie mógł wybrać preferowaną opcję.
Zwycięzca zostanie ogłoszony 26 kwietnia. Szczegóły konkursu są dostępne na
www.moroccanoil-eurovision.com.