Ubiegłoroczny debiut marki na targach był wielkim sukcesem, ale to, co działo się w tym roku, przeszło najśmielsze oczekiwania.
Przez dwa targowe dni do kas oraz miejsc, w których wydawaliÅ›my torby z naszym flagowym produktem – KuracjÄ… Moroccanoil i KuracjÄ… Moroccanoil Light ustawiaÅ‚y siÄ™ ogromne kolejki. Czasami naprawÄ™ trudno nam byÅ‚o zapanować nad takim tÅ‚umem – Å›mieje siÄ™ Å»aneta TymiÅ„ska, Opiekun Marki Moroccanoil. – Bardzo wielu klientów przychodziÅ‚o do nas z zapytaniem o konkretne produkty – nawet te, które na razie sÄ… dostÄ™pne wyÅ‚Ä…cznie na Zachodzie. To Å›wiadczy o tym, jak dobrze marka zostaÅ‚a przyjÄ™ta na polskim rynku i jak mocno jest już rozpoznawalna – dodaje TymiÅ„ska.
Na stoisku Moroccanoil pracowało trzech stylistów: Beata Dysiewicz, Rafał Krajewski i Eloy Molina. Prezentowali uczesania z wybiegów (Tom Ford, Carolina Herrera, Valentino), fryzury gwiazd (Jennifer Lopez, Cate Blanchett) oraz fryzury retro, które od kilku miesięcy są hitem czerwonych dywanów. Prezentacje spotkały się z żywą reakcją publiczności, która dopytywała stylistów o szczegóły tworzenia poszczególnych uczesań.
Więcej o Moroccanoil można przeczytać na stronie generalnego dystrybutora marki w Polsce, firmy JBS Optima (www.jbsoptima.pl).
Fot. Kinga Wilczyńska / Standard plus, mat. pras. Moroccanoil