Ubiegłoroczny debiut marki na targach był wielkim sukcesem, ale to, co działo się w tym roku, przeszło najśmielsze oczekiwania.
Przez dwa targowe dni do kas oraz miejsc, w których wydawaliśmy torby z naszym flagowym produktem – Kuracją Moroccanoil i Kuracją Moroccanoil Light ustawiały się ogromne kolejki. Czasami naprawę trudno nam było zapanować nad takim tłumem – śmieje się Żaneta Tymińska, Opiekun Marki Moroccanoil. – Bardzo wielu klientów przychodziło do nas z zapytaniem o konkretne produkty – nawet te, które na razie są dostępne wyłącznie na Zachodzie. To świadczy o tym, jak dobrze marka została przyjęta na polskim rynku i jak mocno jest już rozpoznawalna – dodaje Tymińska.
Na stoisku Moroccanoil pracowało trzech stylistów: Beata Dysiewicz, Rafał Krajewski i Eloy Molina. Prezentowali uczesania z wybiegów (Tom Ford, Carolina Herrera, Valentino), fryzury gwiazd (Jennifer Lopez, Cate Blanchett) oraz fryzury retro, które od kilku miesięcy są hitem czerwonych dywanów. Prezentacje spotkały się z żywą reakcją publiczności, która dopytywała stylistów o szczegóły tworzenia poszczególnych uczesań.
Więcej o Moroccanoil można przeczytać na stronie generalnego dystrybutora marki w Polsce, firmy JBS Optima (www.jbsoptima.pl).
Fot. Kinga Wilczyńska / Standard plus, mat. pras. Moroccanoil