Goldwell zaprasza na Kao Salon Virtual Experience – największe online’owe wydarzenie fryzjerskie tego roku. To 48 godzin pokazów, szkoleń, inspiracji, dyskusji, występów najlepszych stylistów plus wyczekiwane przez wielu rozstrzygnięcie konkursu Global Creative Awards.
Wydarzenie odbędzie się pod adresem kaosalonvirtualexperience.com. Aby wziąć w nim udział, należy wcześniej zarejestrować się na wspomnianej stronie. Co ważne – nie trzeba pracować na marce Goldwell. Event jest otwarty dla wszystkich stylistów i salonów na całym świecie.
Kreatywność, trendy i inspiracja – tak w skrócie można opisać to, co czeka na widzów Kao Salon Virtual Experience. Organizator KSVE, koncern Kao (właściciel m.in. marki Goldwell), zapewnia, że tegoroczna odsłona wydarzenia będzie jeszcze ciekawsza i jeszcze bardziej wypełniona atrakcjami niż ubiegłoroczna. Na dwóch kanałach internauci zobaczą ponad trzydziestu artystów (m.in. M&P z Francji, Mario Krankla z Austrii, X-Presion z Hiszpanii, WE-R z Holandii), którzy podzielą się swoją wiedzą z zakresu techniki i sztuki koloryzacji, cięcia i stylizacji, obejrzą premierową kolekcję Globalnego Ambasadora Goldwell Angelo Seminary, a podczas niedzielnej gali na żywo dowiedzą się kto zwyciężył w pięciu kategoriach konkursu dla kreatywnych stylistów fryzur Global Creative Awards.
W tym roku polski oddział Goldwell spotkało ogromne wyróżnienie. Do wyselekcjonowanej grupy artystów prezentujących swoje umiejętności zaproszono Visionaries Artistic Team. Grupę od pięciu lat tworzy czwórka wybitnych stylistów: Maria Korzeniowska, Beata Dysiewicz, Piotr Bruniecki i Sławomir Workert. Wszystkie swoje kolekcje przygotowują z pomocą produktów Goldwell. Ich prace prezentowane były na łamach najważniejszych polskich tytułów branżowych, a ich występy w czasie targów fryzjerskich gromadzą zawsze komplet publiczności.