Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Rafał Krajewski - Zostań liderem, wykorzystując najnowsze trendy mody fryzjerskiej w swoim salonie

data publikacji  2021-12-15  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Kiedy zobaczyłem temat tego numeru, pomyślałem: czy rzeczywiście dobrze rozumiem to zagadnienie? Fryzjerstwo, rozwój, nowe trendy. Chyba nie ma o czym pisać, przecież to tak oczywiste, powszechne i proste! 

Postanowiłem prześledzić moją pracę instruktorską i zastanowić się, czy wszędzie, gdzie byłem, było tak oczywistym, że trzeba się szkolić? Wnioski trochę zaskakują, nawet jeśli myślę o nich dziś. Często chcąc przekazać, wprowadzić w życie nowy trend w salonach, od moich znajomych fryzjerów słyszę, że to nie nasz styl. Że coś jest za bardzo krzykliwe, że produkt jest za drogi, że nikt nie zapłaci za usługę.

Gdzieś, ktoś, kiedyś decyduje co jest modne i zdominuje rynek, a co właśnie odchodzi do lamusa. Olbrzymie, świetnie opłacane agencje trendsetterskie przeprowadzają tysiące badań tylko po to, by ułatwić i upiększyć nasze życie. Wszystko jest dostępne online, w magazynach modowych, telewizji.


Dlaczego zatem nie chcemy się zmieniać i za tym podążać? Ponoć własne „bagienko” jest świetne, bo własne i sprawdzone, więc po co wychodzić poza swoją strefę komfortu. Mijają miesiące, lata, a część z nas jakby zatrzymała się w miejscu. Tak samo wyglądamy, to samo mówimy, i dokładnie to samo robimy dla tych samych klientów. Model absolutnie sprawdzony, ale… Co, jeśli któryś z naszych klientów zmęczy się swoim wyglądem? Co, jeśli z jakichś powodów znajomi klienci przestaną nas odwiedzać, a nowej grupy klientów nie ma? Oczywiście, że zawsze możemy obwiniać wszystkich wokół, przede wszystkim świat za niesprawiedliwość i konkurencję za… 

No właśnie za co? Może właśnie im się chce, może wyróżniają się nowatorstwem w jakimś temacie, może są świetnie wyszkoleni i wprawdzie cenią się wysoko, ale przecież, jak widać dla klientów, to nie jest problem. Pamiętajmy, że „trawa u sąsiada jest zawsze bardziej zielona”. Wszystko natomiast leży w naszych rękach. Uczestnictwo w programach szkoleniowych, a jest ich ogrom na rynku, daje ciągły rozwój. Zaraz za tym pojawia się nowe, modernistyczne spojrzenie na świat, kształt, formę i jakość. Zachęcam zawsze wszystkich z branży do śledzenia wszelkich nowinek technologicznych.

Royal KIS SoftShades to 25 mieszalnych ze sobą demi-permanentych odcieni wypłukujących się stopniowo, które gwarantują niesamowite, ale jednocześnie wiarygodne efekty. Zaoferuj swoim klientom tylko najlepsze rozwiązania.

Royal KIS SoftShades to 25 mieszalnych ze sobą demi-permanentych odcieni wypłukujących się stopniowo, które gwarantują niesamowite, ale jednocześnie wiarygodne efekty. Zaoferuj swoim klientom tylko najlepsze rozwiązania.

Świetnym przykładem będzie holenderska marka Royal KIS i jej koloryzacja Soft Shades. Jeśli pielęgnacja i zdrowe, piękne włosy są priorytetem waszego salonu, to może to właśnie będzie klucz do sukcesu? To pomaga w pracy, ale również przyciąga nowych klientów. Krótko mówiąc, kto jak nie my i kiedy, jak nie teraz?


Rafał Krajewski, Artistic Manager, JBS Optima/Moroccanoil. Jako jedyny polski stylista fryzur ukończył w Nowym Jorku specjalistyczny kurs edukacji Moroccanoil dla trenerów. Od najmłodszych lat pasjonował się tańcem towarzyskim, który pomógł mu rozwinąć poczucie piękna i unikalnej estetyki. Po długiej drodze zdobywania wiedzy (w tym w stricte marketingowym zakresie), dokonał kompletnej metamorfozy życia i zajął się fryzjerstwem. Od wielu lat współpracuje z prestiżowymi salonami w Polsce. Nadal szkoli się u najlepszych z branży fryzjerskiej – London Academy Toni&Guy i z nimi współpracuje. To tam ubiegał się o mistrzowskie tytuły. Od niedawna jest właścicielem jednego z najbardziej prestiżowych salonów fryzjerskich w Warszawie HairWatch by @Raf_Krajewski na modnym, warszawskim Powiślu i tam można znaleźć go na co dzień. Oprócz tego stylizuje do sesji zdjęciowych, pokazów mody, filmów fashion. Wśród swojej międzynarodowej klienteli zgromadził rzesze ambasadorów, stylistów i gwiazd show-biznesu. Wszyscy oni dostarczają mu inspiracji do tworzenia nowych stylów oraz dają ogromne zadowolenie z pracy.

 


 


Komentarze

ab Moroccanoil
RoKoKo facet
Kaaral manniskan
Keune Jott
Davines
RoKoKo

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur