Druga edycja Kao Salon Virtual Experience, która miała miejsce 3 i 4 października, okazała się wielkim sukcesem. Na dwóch kanałach styliści mogli oglądać sesje artystyczne, techniczne, edukacyjne, rozmowy biznesowe, o zrównoważonym rozwoju, zobaczyć nową kolekcję Angelo Seminary oraz być świadkami rozstrzygnięcia pierwszej edycji Global Creative Awards.
Spośród wszystkich grup artystycznych (m.in. M&P z Francji, Mario Krankla z Austrii, X-Presion z Hiszpanii, WE-R z Holandii) styliści z Polski najbardziej czekali na występ Visionaries Artistic Team, czyli Marii Korzeniowskiej, Beaty Dysiewicz, Piotra Brunieckiego i Sławomira Workerta. VAT-owcy nie zawiedli. Zaprezentowali spektakularną kolekcję „For the love of nature”.
Wiele emocji wzbudziła również najnowsza kolekcja fryzur Angelo Seminary, Globalnego Ambasadora Goldwell, „Hair Every Wear”. Zainspirowana została uczuciami towarzyszącymi naturze i jej licznym sprzecznościom. Seminara wprowadza futurystyczne podejście do kolorów dzikości poprzez wiązanie i skręcanie włosów w graficzne wzory. „Dla mnie Hair Every Wear oznacza nieskończone możliwości. To połączenie emocji, miejsc, stylów i historii. Zawiera w sobie wszystko to, co pozwala fryzjerowi tworzyć w sposób swobodny i nieograniczony przez nic lub nikogo” – mówi Angelo Seminara.
Ogłoszenie zwycięzców Global Creative Awards było najważniejszym momentem Kao Salon Virtual Experience. Galę rozdania Global Creative Awards transmitowano na żywo z wirtualnego studia.