Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Zrównoważenie poprzez sadzenie. Jak fryzjerzy Davines wspierają polskie lasy

data publikacji  2021-12-17  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Fryzjerzy zaprzyjaźnieni z marką Davines już po raz szósty sprezentowali Ziemi młode drzewka. Wielka akcja sadzenia lasu odbyła się 3 października w ramach finału kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna.  

Od kilkunastu lat na świecie, od sześciu w Polsce – fryzjerzy Davines sadzą drzewa. Dla czystszego powietrza, dla ochrony ekosystemu, dla przyszłych pokoleń. Kampania Dzień Zrównoważonego Piękna to autorski pomysł włoskiego producenta kosmetyków do włosów na kompensację emisji dwutlenku węgla. Akcja angażuje fryzjerów współpracujących z marką oraz ich klientów. Do końca września w partnerskich salonach fryzjerskich dostępna była specjalna oferta kosmetyków Davines – dochód ze sprzedaży produktów przeznaczono na akcję sadzenia drzew.

2021 dla beskidzkiego ekosystemu

Podczas tegorocznej edycji kampanii społeczność fryzjerska odwiedziła Jaworze w Beskidach. Mimo wymagającego terenu w kilka godzin udało się posadzić 1 100 drzew. Tym razem zasilono las liściasty o olchy. Dzień Zrównoważonego Piękna, jako stały element w kalendarzu stylistów Davines, to również dodatkowa okazja do integracji fryzjerów z całej Polski.


Od kilkunastu lat na świecie, od sześciu w Polsce – fryzjerzy Davines sadzą drzewa. Dla czystszego powietrza, dla ochrony ekosystemu, dla przyszłych pokoleń. Kampania Dzień Zrównoważonego Piękna to autorski pomysł włoskiego producenta kosmetyków do włosów na kompensację emisji dwutlenku węgla. Akcja angażuje fryzjerów współpracujących z marką oraz ich klientów. Do końca września w partnerskich salonach fryzjerskich dostępna była specjalna oferta kosmetyków Davines – dochód ze sprzedaży produktów przeznaczono na akcję sadzenia drzew.

Partnerstwo Klubu Gaja

Kampania Davines organizowana jest w ramach Święta Drzewa, realizowanego przez Klub Gaja. Polska organizacja ekologiczna o ponad 30-letniej historii aktywnie dba o przyrodę, sadząc lasy, zakładając ogrody i parki, jak i opiekując się starymi drzewami. – Współpraca dla dobra planety jest kluczem do działania w kryzysie ekologicznym. Budowanie kapitału społecznego dla drzew i wokół nich to jeden z celów Święta Drzewa i od lat staramy się podkreślać znaczenie relacji pomiędzy ludźmi i przyrodą. Właśnie to robimy ze społecznością fryzjerów. Ponad 1 000 sadzonek olszy czarnej dopisaliśmy do licznika drzew posadzonych w ramach Święta Drzewa, a jest ich już ponad 940 tysięcy – mówi Jacek Bożek, założyciel Klubu Gaja.


Davines – włoski producent profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Założona w Parmie w 1983 roku firma obecnie ma swoje oddziały w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu oraz Deventer, a jej kosmetyki są dostępne w 90 krajach. Laboratoria Davines stosują cenione składniki pochodzenia naturalnego oraz korzystają z naukowych procedur podczas tworzenia każdego z produktów. Styl marki odzwierciedla ciekawość i otwarcie Davines na różnorodność świata oraz włoskie podejście do historii i sztuki, designu i mody, kultury i stylu życia. Funkcję Hair Art Director marki pełni Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.

Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – firma uczestniczy w projekcie Zero Impact LifeGate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.davines.pl, www.facebook.com/davinespolska oraz www.instagram.com/davinespolska

 


 


Komentarze

Montibello
ab Moroccanoil
RoKoKo facet
Davines
ab Goldwell
Keune Jott

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur