JeÅ›li osiÄ…gniemy coÅ› jako pierwsi w jakimkolwiek aspekcie życia, zawsze bÄ™dzie to zauważone, nie obejdzie siÄ™ bez echa i zostanie w naszej pamiÄ™ci na dÅ‚ugo – z dumÄ… przedstawiamy Hair Bar Sopot – pierwszy Salon Ambasador marki Rica w Polsce! Zapraszamy na wywiad z Twórcami tego miejsca Romanem Woźniak i Danielem Podgórskim.
■Na wstępie gratulujemy! To imponujące, że salon Hair Bar Sopot jako pierwszy w kraju pracuje w 100% produktami marki Rica. Od czego się zaczęło? Jak wyglądały początki pracy w branży?
Hair Bar Sopot: Ponad rok usiłowano nas przekonać do marki Rica. Szukaliśmy partnera, który
w pełni zastąpiłby poprzednie firmy oferujące swoje produkty m.in. wegańskie. Ostatecznie zdecydowaliśmy przekonać się osobiście. Po pierwszym szkoleniu koloryzacja spełniła nasze oczekiwania i zaczęliśmy pracować na farbach Rica. Nasze klientki, jak i my, zakochaliśmy się w głębi koloru, nasyconych pigmentach i jakości włosów. Rica to zdecydowanie produkty na miarę dzisiejszych czasów.
■Poznajmy lepiej Wasze codzienne miejsce pracy. Czym wyróżnia się salon i ludzie, którzy w nim pracują?
HBS: HairBar to nowoczesny i jedyny taki salon w Polsce działający w formie baru, w którym metamorfozy i fryzury dokonywane są w trakcie, kiedy klienci sączą prosecco i popijają pyszna kawę. To także miejsce spotkań, rozmów i inspiracji, w którym czuć miłą i swobodną atmosferę z powiewem Nowego Jorku. Stworzyliśmy salon, w którym klientki czują się swobodnie bez zbędnego blichtru.
■Konkurencja salonów zwłaszcza w Sopocie, czy szerzej Trójmieście na pewno jest ogromna i z pewnością nie jest łatwo rozwinąć biznes. Co było kluczem do Waszego sukcesu?
HBS: Kluczem do naszego sukcesu było duże doświadczenie w zawodzie oraz praca przy produkcjach telewizyjnych i reklamach oraz współpraca z ludźmi show biznesu. Roman pracował przez kilka lat z największą gwiazdą telewizyjną Magdą Gessler jak i wieloma innymi znanymi osobami. Praca ta pozwoliła osiągnąć sukces i doskonałą wiedzę dotyczącą oczekiwań klienta w każdej materii oraz słuchaniu ich potrzeb. Kluczem do sukcesu było duże doświadczenie i znalezienie prestiżowego miejsca, które pozwoli osiągnąć wysokie standardy. W tej formie Salonu istniejemy 6 lat, a huczne otwarcie z udziałem naszych dobrych znajomych gwiazd pozwoliło nam wejść na rynek z przytupem.
â– Co najbardziej cenicie w swojej pracy?
HBS: W naszej pracy najbardziej cenimy indywidualne podejście do każdego klienta. Wysoką jakość usług i oferowanych produktów.
■Na rynku mamy ogromny wybór marek fryzjerskich, oferujących produkty na zbliżonym, bardzo wysokim poziomie. Dlaczego właśnie Rica?
HBS: Tak, to prawda, że na rynku istnieje duża konkurencja w koloryzacji i kosmetykach fryzjerskich. Przez wiele lat pracowaliśmy na innych markach, natomiast Rica spełniła nasze wszystkie oczekiwania. Wegańska, oparta na naturalnych składnikach, świetna jakość produktów, a zadowolenie naszych klientów jest dla nas najlepszą rekomendacją Marki.
■Jak wygląda ta współpraca i co niesie za sobą uzyskany status Salon Ambasador? Warto do niego dążyć?
HBS: Nasza współpraca z Marką zaowocowała wyróżnieniem Daniela i Salonu na portalach społecznościowych siedziby głównej Rica Haircare oraz całej Europy. Osiągnęliśmy to jako pierwsi w naszym kraju i jesteśmy z tego naprawdę dumni. Dodatkowo jako pierwszy salon w Polsce otrzymaliśmy tytuł Ambasadora marki. To dla Nas bardzo duże wyróżnienie. Niesie za sobą rozwój firmy, dalszych szkoleń i pogłębianie wiedzy w zakresie fryzjerstwa i pielęgnacji włosów, a także szkolenia w kraju i zagranicą.
■Jakie plany na najbliższą przyszłość ma Hair Bar?
HBS: Przede wszystkim rozwój. W najbliższym czasie planujemy także zostać trenerami marki.