Moroccanoil, Partner Prezentujący Konkursu Piosenki Eurowizji 2022, zaprasza stylistów fryzur do wzięcia udziału w konkursie „Pokaż nam swój styl. Kiedyś i dziś”.
Sześciu szczęśliwych zwycięzców z całego świata dołączy do zespołu stylistów Moroccanoil dowodzonych przez Antonio Corral Calero, Globalnego Dyrektora Kreatywnego Moroccanoil, za kulisami Eurowizji w maju 2022 w Turynie. Moroccanoil pokryje wszystkie koszty. Jest o co walczyć!
Wykorzystaj swoją pasję i kreatywność, aby stworzyć krótki filmik ze współczesną wersją stylizacji włosów dawnego artysty lub minionego okresu Eurowizji, by wygrać podróż życia.
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?
Stwórz 1-3-minutowy filmik, w którym pokażesz:
Gotowy film należy wgrać na stronie eurovision.moroccanoil.com/stylist-competition oraz należy wypełnić znajdujący się na niej formularz zgłoszeniowy.
NAGRODY
Poznaj wszystkie szczegóły konkursu na stronie eurovision.moroccanoil.com/stylist-competition
Znajdziesz tam też inspiracje do konkursowej stylizacji.
Konkurs „Pokaż nam swój styl. Kiedyś i dziś” rozpoczął się 1 stycznia. Potrwa do 2 marca 2022.
Eurowizja odbędzie się w dniach 10, 12 i 14 maja 2022 w Turynie.
O Moroccanoil
Zainspirowana Morzem Śródziemnym marka Moroccanoil budzi się do życia dzięki kultowym turkusowym opakowaniom i charakterystycznemu zapachowi, który zapewnia egzotyczne doznania poruszające zmysły. Pierwszy, oryginalny produkt – Kuracja Moroccanoil – rozpoczął światowy szum na temat olejku arganowego i utorował drogę dla całej linii najwyższej jakości produktów do pielęgnacji włosów na bazie olejku, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju włosów. Sercem marki jest społeczność stylistów, która nieustannie inspiruje Moroccanoil do tworzenia skutecznych i łatwych w użyciu produktów. Cel marki pozostaje niezmienny: kontynuować pionierskie innowacje w dziedzinie piękna.
W związku z ogromnym zapotrzebowaniem Moroccanoil wprowadził na rynek Moroccanoil Body™ i Moroccanoil Sun™: luksusowe kolekcje inspirowane morzem, piaskiem, bryzą i zapachami Morza Śródziemnego. Te opatentowane formuły wzbogacone olejkiem arganowym, wyróżnikiem marki, pozostawiają skórę odżywioną, naturalnie promienną i piękną. Moroccanoil jest dostępny w ponad 70 krajach na całym świecie.
Produkty Moroccanoil można kupić w eleganckich salonach fryzjerskich i SPA, ekskluzywnych perfumeriach oraz online.
Dla codziennej dawki inspiracji śledź @Moroccanoil na Twitterze i na Instagramie. Zasubskrybuj tutoriale na YouTube oraz znajdź Moroccanoil na Facebooku. Odwiedź www.moroccanoil.com.
O Konkursie Piosenki Eurowizji i Europejskiej Unii Nadawców
Konkurs Piosenki Eurowizji jest największym na świecie wydarzeniem muzycznym transmitowanym na żywo. Od początku, tj. od 1956 roku, organizuje go Europejska Unia Nadawców (European Broadcasting Union – EBU), organizacja skupiająca głównie europejskie publiczne stacje radiowe i telewizyjne (reprezentuje 116 organizacji medialnych z 56 krajów Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz 34 powiązanych z nią z Azji, Afryki, Australii i obu Ameryk). Finał konkursu, w którym biorą udział artyści z krajów członkowskich EBU prezentujący premierowe utwory, odbywa się zawsze w państwie, które zwyciężyło w poprzednim roku (wydarzenie jest współprodukowane przez EBU i przez publicznego nadawcę zwycięskiego państwa). 43 nadawców wzięło udział w Konkursie w 2019 roku. Oglądało go ponad 180 mln widzów telewizyjnych z 40 krajów i miliony online. Zwyciężył reprezentant Holandii Duncan Laurence z piosenką „Arcade”. Stąd Konkurs Piosenki Eurowizji w 2021 roku odbył się w Rotterdamie (w 2020 roku nie odbył się z powodu pandemii koronawirusa). Wygrał zespół Måneskin z Włoch.
Więcej informacji o Eurowizji można znaleźć na oficjalnej stronie eurovision.tv oraz w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.
www.jbsoptima.pl | Instagram: @jbsoptima | Facebook: @jbsoptima