Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Zostań Ambasadorem marki Paul Mitchell

data publikacji  2022-04-08  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Fryzjerze, chcesz się rozwijać z profesjonalną marką do włosów, która stawia na najwyższą jakość produktów oraz zrównoważony rozwój? Teraz masz taką szansę. Marka Paul Mitchell poszukuje Ambasadorów z całej Polski. Może to Ty nim zostaniesz? 

Stały rozwój jest jedną z najważniejszych rzeczy w pracy profesjonalnego fryzjera. Domeną ambitnych stylistów jest, to że nie lubią oni stać w miejscu, robiąc ciągle te same rzeczy. Dla wielu osób to nowe wyzwania i poszerzanie horyzontów są budujące i sprawiają, że każdy dzień przynosi coś nowego. Z całą pewnością taką zasadę wyznaje również marka Paul Mitchell, która stale się rozwija, tworząc nowe produkty, eventy, kampanie, tak aby każdy znalazł coś dla siebie.

Poznaj bliżej markę Paul Mitchell

Historia marki Paul Mitchell mogłaby śmiało posłużyć za scenariusz filmowy. To opowieść o dwojgu przyjaciołach z Ameryki, którzy postanowili zawalczyć o swoje marzenia. John Paul DeJoria i fryzjer Paul Mitchell w 1980 roku z budżetem 700 USD stworzyli markę John Paul Mitchell Systems, aby spełnić zapotrzebowanie fryzjerów na najwyżej jakości kosmetyki do włosów. Jako pierwsze postały 3, nietestowane na zwierzętach, produkty: Shampoo One, Shampoo Two i The Conditioner. Choć teraz jest dla nas normalne i niezwykle ważne, aby nie wykorzystywać zwierząt do testowania kosmetyków, to w latach 80. XX wieku nie było to popularne zjawisko. Właściciele marki musieli więc mierzyć się z obawą klientów, czy aby na pewno takie kosmetyki są dla nich bezpieczne. Na szczęście społeczeństwo szybko się przekonało, zakochując się w marce Paul Mitchell.

 John Paul DeJoria i fryzjer Paul Mitchell w 1980 roku z budżetem 700 USD stworzyli markę John Paul Mitchell Systems, aby spełnić zapotrzebowanie fryzjerów na najwyżej jakości kosmetyki do włosów.

Teraz w bogatej ofercie marki znajdziemy 15 podstawowych i 7 dodatkowych linii do pielęgnacji i stylizacji, gdzie dosłownie każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego oczywiście należy doliczyć wegańską koloryzację podzieloną na demi, semi oraz permanentną.

Wszystkie działania marki od początku były kierowane w stronę ekologii i zrównoważonego rozwoju. W ten sposób do końca 2023 roku 10 linii produktów będzie w 100% wegańskich,
a do końca 2025 roku opakowania podstawowej serii Paul Mitchell oraz serii Tea Tree będą wykonane z PCR.

Dlaczego warto zostać Ambasadorem Paul Mitchell

Jeśli prowadzisz swój salon fryzjerski, a stały rozwój osobisty stawiasz na pierwszym miejscu, to kolejnym krokiem w Twojej karierze może być właśnie zostanie Ambasadorem profesjonalnej marki fryzjerskiej. W ten sposób zostaniesz częścią rodziny marki Paul Mitchell i zyskasz dostęp do wielu rzeczy, do których nie miałeś dostępu wcześniej.

Jeśli prowadzisz swój salon fryzjerski, a stały rozwój osobisty stawiasz na pierwszym miejscu, to kolejnym krokiem w Twojej karierze może być właśnie zostanie Ambasadorem profesjonalnej marki fryzjerskiej. W ten sposób zostaniesz częścią rodziny marki Paul Mitchell i zyskasz dostęp do wielu rzeczy, do których nie miałeś dostępu wcześniej.

Zyskasz m.in. edukację na najwyższym, światowym poziomie, aby inspirować innych, rozwijać swoje umiejętności i kreatywność, nie zapominając przy tym o zrównoważonym rozwoju i ekologii.

Dzięki zapewnianym szkoleniom będziesz zawsze o krok przed konkurencją w nowych trendach fryzjerskich. Zyskasz również priority service, aby każde Twoje zamówienie było realizowane w pierwszej kolejności. Będąc Ambasadorem Paul Mitchell otrzymasz także inwestycję w marketing i komunikację, aby docierać do szerszej grupy klientów.

Jak wygląda proces poszukiwania Ambasadorów Paul Mitchell

Jeśli uważasz, że to właśnie Ty powinieneś zostać Ambasadorem marki Paul Mitchell, to zgłoś się mailowo na kontakt@paul-mitchell.pl

W zgłoszeniu umieść:

  • imię i nazwisko,
  • nazwę i adres salonu,
  • numer kontaktowy i adres e-mail,
  • liczbę fryzjerów, którzy pracują w salonie,
  • odnośniki do Intagrama oraz Facebooka salonu.

Po wstępnej analizie zgłoszeń, skontaktujemy się z wybranymi osobami, zapraszając ich na światowej klasy szkolenie w Warszawie. Dzięki Paul Mitchell będziesz mieć okazję poznać Edukatorów marki Paul Mitchell z całego świata m.in. Simone Blasimme, Colin Caruso, Maria Mueller, a także obecnych właścicieli marki. O kolejnych etapach będziemy informować na bieżąco.

Oficjalnym dystrybutorem marki Paul Mitchell w Polsce jest firma Perfect Salon Sp. z o.o. 

Oficjalnym dystrybutorem marki Paul Mitchell w Polsce jest firma Perfect Salon Sp. z o.o.

 


 


Komentarze

Davines
Adrion 2
Montibello
Kaaral manniskan
Keune Jott
b AdrionTrade

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur