Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Patrycja Grzempowska. Porady i opinie o stosowaniu kosmetyków wegańskich w salonach fryzjerskich

data publikacji  2022-07-01  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

W dzisiejszych czasach można zaobserwować trendy „vege”, „wegańskie”, „kosmetyki naturalne”, „eko” itp. Jedni podążają nimi, ponieważ są spójne z ich filozofią i podejściem do życia, inni wybierają tę ścieżkę, bo jest po prostu modna. 


To co zaobserwowałam na przestrzeni ostatnich lat to częsty brak świadomości, co oznaczają dane słowa. Dlatego warto zacząć od wyjaśnienia pojęć: Wegańskie oznacza, że dany produkt w swoim składzie nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Należy pamiętać, że określenie wegańskie nie jest równoznaczne z tym, że coś jest naturalne, ekologiczne i nie zawiera w sobie składników syntetycznych. Określenie wegańskie nie znaczy również, że dany produkt jest cruelty-free.

Określeniem cruelty-free może posługiwać się marka, która nie testuje produktów na zwierzętach, nie współpracuje i nie pozyskuje komponentów od firm, które testują na zwierzętach, nie ma nad sobą firmy matki, która testuje na zwierzętach i nie jest na rynku chińskim. Należy jednak pamiętać, że określenie cruelty-free nie oznacza, że produkty są wegańskie. Mogą być, ale nie muszą.



Określenie „no Animal testing” oznacza, że ten kosmetyk nie był testowany na zwierzętach, ale to nie oznacza, że firma w cale nie testuje swoich produktów na zwierzętach.

Badania pokazują, że pokolenie Millenium oraz pokolenie Z przykuwają dużo większą uwagę do tego, co kupują, co znajduje się w produkcie lub co producent robi, aby jego działania były odpowiedzialne i przyjazne dla naszej planety. Dlatego ci klienci są w stanie zapłacić więcej za produkt, jeśli jest on spójnych z ich poglądami czy filozofią życia. Pamiętajmy, że kosmetyki wegańskie nie są zarezerwowane tylko dla wegan lub wegetarian. Każdy może zdecydować się na tego typu kosmetyki i cieszyć się nimi.

Bardzo często marki, które mają w swoim asortymencie produkty wegańskie równocześnie wspierają różnego typu akcje społeczne. Dlatego warto przyjrzeć się danej marce czy za zakupem danego produkty nie stoi coś więcej.


W marce Paul Mitchell, kupując szampon Tea Tree Special Shampoo sprawiasz, że zostaje zasadzone 1 drzewo przy współpracy z Reforest’Action. Do końca roku 2022 marka zasadzi 1 milion drzew.

W marce Paul Mitchell, kupując szampon Tea Tree Special Shampoo sprawiasz, że zostaje zasadzone 1 drzewo przy współpracy z Reforest’Action. Do końca roku 2022 marka zasadzi 1 milion drzew.

Kosmetyki wegańskie i wiedza na ich temat pozwoli nam rozwinąć nasz salon, ponieważ będziemy w stanie dotrzeć do większej i/lub nowej grupy odbiorców. Z kolei stali klienci zaobserwują, że odpowiadamy na potrzeby, które pojawiają się na rynku, czego efektem będzie umocnienie więzi fryzjer-klient i naszego wizerunku jako profesjonalisty. Chęć rozwoju, zmiany i podjęcie odpowiedzialnych działań będzie wpływać korzystanie na wizerunek salonu, ponieważ klienci cenią sobie autentyczność i wiarygodność.


Patrycja Grzempowska. Kontynuuje tradycję rodzinną, jest czwartym pokoleniem fryzjerów. Pomimo młodego wieku zdobyła wiele nagród. Zapisała się w historii Intercoiffure Mondial jako najmłodsza osoba, która otrzymała w Paryżu nagrodę „Créateur de Mode 2016” za pracę przy międzynarodowej sesji zdjęciowej, tworząc kolekcje „Eclectic”. Na swoim koncie ma staże w takich miastach jak Paryż, Londyn, Interlaken czy Kioto. Na pytanie, dlaczego została fryzjerką, odpowiada, że mogła być kimkolwiek chciała, ale marzyła o tym, aby ludzie czuli się piękni we własnej skórze - dlatego obrała właśnie tę ścieżkę. Swoją przygodę z marką Paul Mitchell rozpoczęła 8 lat temu, natomiast od 5 lat jest jej edukatorem. Paul Mitchell stawia na rozwój fryzjerów, dlatego liczne szkolenia m.in. w Rzymie czy Londynie sprawiły, że Patrycja może rozwijać się cały czas i przenosić swoje edukatorskie umiejętności na coraz na wyższe poziomy.

 


 


Komentarze

Davines
Keune Jott
ab Goldwell
Kaaral manniskan
Adrion 2
ab Moroccanoil

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur