Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Bea Beleza - Nowa przestrzeń nowa rzeczywistość

data publikacji  2014-07-12  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Bea Beleza to nie tylko biznes, to wiÄ™cej niż firma, to przede wszystkim ludzie: klienci, kontrahenci, pracownicy i ich rodziny, to Å›wietny, zgrany zespół. Bea Beleza to emocje, zwyciÄ™stwa i porażki, to wielka pasja.

Chociaż firma Bea Beleza istnieje już na rynku od siedmiu lat, na Międzynarodowych Targach Poznańskich pojawiła się po raz pierwszy. I tu trzeba powiedzieć, że zaistniała w wielkim stylu, co uhonorowane zostało złotym medalem w kategorii produkt i nagrodą za stoisko targowe.

Bea Beleza zaprezentowała produkty marki Trendy Hair i Dajuja, których jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę oraz kosmetyki Hot Tot z wyłącznym przedstawicielstwem na Europę. Znakomity design w połączeniu z ekskluzywną recepturą kosmetyków do włosów Trendy Hair, rewolucyjne klipsy do włosów marki Dajuja oraz nowatorskie kosmetyki dla dzieci Hot Tot podane zostały w przepięknym, odważnym i nowoczesnym aranżu stoiska, które już z daleka przyciągało uwagę zwiedzających.

Na stoisku, oprócz kosmetyków można było zobaczyć również liczne pokazy zorganizowane przez Bea Belezę. Pojawili się sami kreatywni fryzjerzy: Robert Palma, Jakub Wujec, Radek Wysocki oraz Grupa Artystyczna Waldemara Wagnera.

Na scenie głównej natomiast, firma Bea Beleza zorganizowała prawdziwy show z udziałem dwóch wybitnych fryzjerów, stylistów Elżbietą Kwaśny i Pablo Alvarez.

Publiczność mogła zobaczyć jak pracuje ten wspaniały, hiszpański artysta, którego klienci, to na co dzień bardzo elitarne grono: władza królewska, znani celebryci i klienci biznesowi. Elżbieta Kwaśny jest natomiast absolwentką szkolenia najbardziej prestiżowej i uznanej na świecie szkoły fryzjerskiej Vidal Sassoon, wielokrotną mistrzynią Polski juniorów i seniorów we Fryzjerstwie, laureatką Mistrzostw Świata w Las Vegas oraz członkiem
Kadry Narodowej we Fryzjerstwie.

Tak przygotowana oferta targowa pokazuje, że dzięki pracy zgranego zespołu można osiągnąć świetny debiut targowy i wielki sukces.

zdjęcia: Bea Beleza/Naftasquad

 


 


Komentarze

RoKoKo facet
Montibello
b AdrionTrade
RoKoKo
Kaaral manniskan
Adrion 2

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzÄ…ce wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur