Po 3 latach nieobecności powróciły Targi LOOK – najważniejsze targi fryzjerskie w Polsce. JBS Beauty pokazał na nich wszystkie swoje marki.
Odwiedzających już na samym wejściu witały ogromne, profesjonalne i marketingowo przygotowane stoiska z portfolio JBS Beauty, czyli Goldwell, Kyone i OLYMP.
Stoisko Goldwell postawiło na blondy. To wokół nich zbudowano wizualną oprawę oraz szkolenia Look & Learn. Goście targów poznali wszystkie serie produktów, dzięki którym fryzjer jest w stanie stworzyć perfekcyjny blond. Stoisko otrzymało nagrodę Acanthus Aureus za najlepiej zaprojektowane stoisko na LOOK-u.
Stoisko OLYMP to prezentacja niemieckich mebli fryzjerskich o niezrównanej jakości. Oprócz nich odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą małego sprzętu.
Stoisko Kyone zachwyciło bogatym wyborem nożyczek, maszynek, trymerów i małego sprzętu z każdego przedziału cenowego. Nie bez powodu marka szturmem zdobywa salony fryzjerskie w Polsce. Fryzjerzy wielokrotnie podkreślali, że właśnie ta cenowa różnorodność jest bardzo dużą zaletą Kyone.
Fot. Karol Stańczak