Davines Polska wkracza na wyższy poziom obsługi klienta. W wakacje wystartowała platforma panelb2b.davines.pl, dzięki której fryzjerzy współpracujący z marką mogą wygodnie zamówić produkty do salonu przez internet.
Co dodatkowo marka przygotowała dla stylistów chcących korzystać z Panelu salonu na www.davines.pl? Pandemia sprawiła, że nawet zagorzali sceptycy przekonali się do zakupów online. Skoro w wygodny sposób można zamówić produkty spożywcze lub akcesoria do domu, dlaczego by tak samo nie zadbać o potrzeby salonu fryzjerskiego?
Żeby maksymalnie usprawnić współpracę Davines z właścicielami i managerami salonów, polski dystrybutor marki udostępnił platformę panelb2b.davines.pl. Pozwala ona na szybkie złożenie zamówienia na profesjonalne kosmetyki i akcesoria potrzebne do codziennej pracy, ale nie tylko.
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z OBSŁUGI SALONU ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU?
Przez panel klienci otrzymują dostęp do atrakcyjnych prezentów i promocji handlowych.
Do dyspozycji klientów Davines Polska niezmiennie pozostaje zespół regionalnych Consulenti oraz Biuro Obsługi Klienta.