Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Goldwell Partnerem Głównym 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych

data publikacji  2022-09-30  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Papugi, tukany, flamingi, palmy, paprocie. Słowem: dżungla. Tak niesamowicie wyglądał backstage Goldwell podczas 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.  

Trzynastu stylistów z całej Polski (Justyna Damps, Sylwester Gajdzik, Milena Kozik, Klaudia Łotocka, Sebastian Ochociński, Kamil Sobala, Justyna Superson, Bruno Ścigała, Agnieszka Urban, Marta Wieczorek, Luiza Wojtas, Tomasz Ziembicki i Natalia Żyłka) stworzyło fryzury gwiazd na Ceremonię Zamknięcia najważniejszej i najbardziej prestiżowej imprezy filmowej w Polsce. Ostatnie godziny przed wyjściem na czerwony dywan to dla gwiazd duży stres, zdenerwowanie i niepewność. Dzięki przemiłej atmosferze i pozytywnej energii panującej na backstage’u Goldwell osobistości polskiego kina mogły się odprężyć i uspokoić.

Goldwell w przestrzeni Festiwalu

Na Placu Grunwaldzkim w Gdyni, który łączy najważniejsze festiwalowe obiekty – Gdyńskie Centrum Filmowe, Teatr Muzyczny oraz Hotel Mercure – co roku ustawione są dwa giga leżaki Goldwell (na jednym mogą usiąść aż trzy osoby). W hotelu, na pięciuset VIP-owskich gości, czekają w łazienkach upominki premium od Goldwell, a dla tysiąca akredytowanych dziennikarzy miniprodukty do przetestowania. Dodatkowo w hotelu, w którym mieszkają gwiazdy, przez cały tydzień na „trasie” z wind na śniadanie dumnie stoi czterometrowy neon Goldwell.


Papugi, tukany, flamingi, palmy, paprocie. Słowem: dżungla. Tak niesamowicie wyglądał backstage Goldwell podczas 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Relacje na Instagramie

Takeoveru Instagrama Goldwell (@goldwellpolska) dokonała Klaudia Jędrzejko, właścicielka salonu MANUFATTI z Bielsko-Białej. W przeszłości Klaudia kilkukrotnie czesała podczas Ceremonii Zamknięcia. Tym razem marka zaproponowała jej zupełnie inną rolę. Klaudia spisała się świetnie! Jej dynamiczną i humorystyczną dokumentację festiwalowej soboty 17 września można obejrzeć na Instagramie marki (jest zapisana w kółku 47. FPFF).


Trailer Goldwell w kinach

Przez tydzień trwania FPFF widzowie nie oglądają przed filmami reklam ani zwiastunów przez 25 min, jak to ma miejsce w zwykłym kinie. Pokazywane są wyłącznie krótkie spoty Partnerów Festiwalu. Goldwell jako Partner Główny przygotował reklamę, która zaprezentowała markę jako eksperta salonowego farbowania włosów.


Papugi, tukany, flamingi, palmy, paprocie. Słowem: dżungla. Tak niesamowicie wyglądał backstage Goldwell podczas 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Fot. Piotr Żagiel oraz @filirovska.photo

Szczegółowych informacji o Goldwell szukaj na stronie internetowej i na portalach społecznościowych marki.
www.goldwell.pl | www.facebook.com/GOLDWELLPolska | www.instagram.com/goldwellpolska


O Goldwell
Goldwell jest marką fryzjerską będącą częścią portfolio Kao Salon Division. Profesjonalne produkty do włosów zostały stworzone, by realizować aspiracje stylistów i ich klientów. Od 1948 roku Goldwell dał się poznać dzięki przełomowym innowacjom w branży fryzjerskiej, takim jak: wiodące na rynku fryzjerskim farby Topchic, Colorance i Elumen, wysokiej jakości linie do pielęgnacji i stylizacji włosów Kerasilk, StyleSign i Dualsenses oraz technologicznie zaawansowane produkty i usługi do tworzenia trwałej ondulacji oraz tekstury. Bogate portfolio Goldwell, zaawansowane szkolenia i głęboka wiedza wspólnie tworzą markę kompletną, która w pełni odpowiada na potrzeby stylistów i ich klientów. Z corocznym przewodnikiem stylu ogłaszanym podczas imponującego Kao Salon Global Experience Goldwell ustanawia trendy w modzie fryzjerskiej, które inspirują stylistów fryzur na całym świecie.
Więcej informacji o Goldwell: www.goldwell.pl

O Kao Salon Division
Kao Salon Division jest częścią Skin Care and Hair Care Business Kao Corporation. Oferuje profesjonalne produkty i usługi dla fryzjerów na całym świecie. Jest liderem trendów w branży fryzjerskiej, jak również domem dla takich marek jak Goldwell, KMS, Oribe i Varis. Misją Kao Salon Division jest wzbogacanie codziennego życia stylistów, właścicieli salonów i ich klientów poprzez zaufane partnerstwo, indywidualne wsparcie salonów oraz ekskluzywnie dedykowane salonom portfolio zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących szkoleń. Kao Corporation tworzy wysokiej jakości produkty, które polepszają życie konsumentów na całym świecie.
Więcej informacji o Kao Salon Division: www.kaosalondivision.com
Więcej informacji o Kao Group: www.kao.com
 

 


 


Komentarze

RoKoKo facet
Keune Jott
b AdrionTrade
RoKoKo
Davines
Adrion 2

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur