Kultowy model Barbie z lat 90-tych powraca w nowej odsłonie. Firma Mattel oddając hołd tamtym czasom, postanowiła odświeżyć linię Barbie Totally Hair, wypuszczając na rynek cztery nowe lalki.
Wspólnie z Łukaszem Urbańskim, który jest stylistą fryzur oraz Ambasadorem marki JOICO, przygotowała unikalną kampanię, dzięki której każda kobieta może przenieść się do świata Barbie i przejść TOTALNĄ METAMORFOZĘ WŁOSÓW..
Premiera Barbie Totally Hair odbyła się w 1992 roku. Firma Mattel wypuściła na rynek linię lalek, których znakiem charakterystycznym były extra długie włosy sięgające aż do stóp. Barbie z pięknymi, lśniącymi i natapirowanymi włosami odzwierciedlały ówczesne trendy, czym zaskarbiły sobie sympatię dziewczynek. Premierowa linia Barbie Totally Hair okazała się bestsellerem (ponad 10 milionów sprzedanych lalek) i nadal dzierży tytuł najlepiej sprzedającej się lalki w historii. W 2022 roku Barbie Totally Hair obchodzi 30-lecie istnienia. Z tej okazji firma Mattel wypuściła cztery nowe modele lalek z super długimi włosami, których stylizacje nawiązują do aktualnych trendów. Dodatkowo zaprojektowano akcesoria dające nieograniczone możliwości stylizacji.
Powrót kultowego modelu Barbie dał przestrzeń do stworzenia unikalnej kampanii wspólnie z Łukaszem Urbańskim. Nieoceniony ekspert w dziedzinie stylizacji fryzur, który od lat współpracuje z największymi gwiazdami telewizji czy estrady, będzie odpowiadał za totalne metamorfozy kobiet biorących udział w projekcie.
Kampania Barbie Totally Hair x Łukasz Urbański to wyjątkowy projekt, w którym wybrane gwiazdy, m.in. Kasia Moś, Klaudia Halejcio, Marta Krupa, Wiktoria Gąsiewska czy Ruda z Red Lips poddają się totalnej metamorfozie włosów na wzór Barbie Totally Hair. W atelier Łukasz Urbański Hair powstało wyjątkowe miejsce, w którym te metamorfozy się wydarzą – przepiękna, różowa toaletka zaprojektowana tak, aby przenieść się do świata Barbie.
Fryzury są tworzone przy użyciu produktów marki JOICO, której Łukasz Urbański jest Ambasadorem od wielu lat. Używając serii do stylizacji Style&Finish oraz Structrure, Łukasz wraz ze swoim zespołem, tworzy niepowtarzalne fryzury, w której każda z kobiet może poczuć się jak jej ukochana Barbie z dzieciństwa.
Do stworzenia tych unikalnych stylizacji, wykorzystano gumki scrunchie, które powstały w ramach współpracy MARIOS x Perfect Salon. Wykonane zostały z włoskich tkanin z jedwabiem, które kiedyś były wzornikami podczas światowych pokazów mody. Teraz tkaniny dostały drugie życie, aby dalej móc zachwycać i dodawać fryzurom unikalnego wyglądu.
Modelki z agencji: More Models
Produkcja: N/12A Koncept
Zdjęcia: Karolina Harz
Stylizacja: Łukasz Urbański
Oficjalnym dystrybutorem marki JOICO w Polsce jest Perfect Salon Sp. z o.o.